Szponzoráció, amellyel a vevők is nyernek
2015.07.17.
A részletekről Kulcsár Tibor elnök-vezérigazgatót kérdeztük.
– Legutóbb a Kékszalag vitorlásversenyen merült fel, hogy a Kulcs-Soft ezzel a módszerrel támogatja a nyerésre esélyes Litkey Farkast. Miért gondolkodnak ilyen jellegű szponzorációban?
– Nagy a különbség a támogatás és a szponzoráció között. Míg a támogatás „csupán" egy odaajándékozott összeg, addig a szponzorációért cserébe a cég is kap reklámértéket, megjelenést, és építheti vele a saját brandjét. De mi még ehhez képest is egy újfajta szponzorációt gondoltunk ki, amellyel nem csupán a sportoló és a cég nyer, hanem mindenki más is: igazi win-win üzlet.
– Konkrétan miből áll egy ilyen típusú szponzoráció?
– A mi megállapodásunk szerint például a Litkey-szponzorációban összesen mintegy 100 millió forintot hagyunk a magyar cégvezetők zsebében azáltal, hogy minden szoftverünkre 70 százalék kedvezményt adunk. De más cégeknél is lehetne akár a joghurt vagy a ruházat is kedvezőbb áron az ajánlat ideje alatt.
– Mit nyer a sportoló, és mit a támogató?
– A sportolóért még többen izgulnak majd a versenyeken, a támogató pedig eljut új vásárlókhoz. Persze a kiváló termék/szolgáltatás alapvető fontosságú, mert ellenkező esetben csak a cég rossz hírét vinnék tovább az új vevők. És arra is figyelnünk kell, hogy logisztikailag felkészülten várjuk az új érdeklődőket, vásárlókat.
– Milyen további hozzáadott értéket hordoz az ötlet?
– Kollégáim néha bosszankodva keresnek meg azzal, hogy már megint lemásolták valamelyik szoftvertermékünket. Én pedig örülök ennek, mert ez azt indikálja, hogy jó az irány, amit képviselünk. Reményeim szerint nem csupán a szoftvereinket, de az új szponzorációs módszerünket is másolják majd.
Forrás: http://gazdasagiradio.hu/cimlap/szponzoracio-amellyel-a-vevok-is-nyernek-4624
Dátum: 2015.07.17.