Kulcs-Soft
Ebben a kategóriában nincs talált
További találatok megtekintése

Kulcs-Készlet

Megbízható és könnyen kezelhető készletnyilvántartó szoftver.

Raktárkészlet nyilvántartás dokumentumai és bizonylatai, leltározás, gyártás, receptúra, szállítólevél és minden, amire készletnyilvántartás során szüksége lehet.

Válassza a piacvezető minőséget!

Hatékony segítség a leltározásban - Kulcs-Készlet
Hatékony segítség a leltározásban

30% kedvezmény limitált ideig!

Készletkezelő programjaink és moduljaink a következő rövid időszakban rendkívüli áron érhetők el. Vásároljon most, ne maradjon le!

Ajánlatunk visszavonásig érvényes, más kedvezménnyel nem összevonható. Nem vonatkozik bővítésre, online termékekre, felhő szolgáltatásra, valamint hardver vásárlásra sem.

 

Ideális választás a Kulcs-Készlet, ha az alábbiak közül bármelyik igaz Önre.  

  • Követni szeretné készleten lévő, vagy megrendelt, kiszállításra váró javainak mennyiségét, értékét 
  • Olyan termékek raktári mozgását követné, melyek meghatározott receptúra, összetétel szerint kerülnek legyártásra, vagy eladásra
  • Időt szeretne nyerni a raktározással kapcsolódó adminisztratív munka gyorsításával
  • Raktározási folyamatait a lehető legoptimálisabb eredményességgel kezelné 
  • Csökkentené dokumentációs költségeit
  • Megbízható partnert keres, aki garantálja a jogszabályi előírásoknak megfelelő szoftvert
  • Könnyítené raktárkészlet nyilvántartással összefüggő feladatait szakértő támogatás igénybevételével
  • Könyvelőjének, partnereinek pontos raktárkészlet információkkal szolgálna

 

Nézzen bele a Kulcs-Készletbe!

Egyszerű használat, pontos raktárkészlet mennyiség és érték adatok.  

Fontos, hogy a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése mellett, otthonosan érezze  magát a programban és szeresse a használatát és az elkészített dokumentumokat, kimutatásokat. 

 

Hogy érdemes választani?

Ellenőrzőlistánk segít, hogy a megfelelő készlet nyilvántartó program mellett döntsön.

Tudja folytani a munkát készletkezelő programjában, ha vállalkozása beindul és a jelenleginél több igénye lesz?

  • A legkisebb készletező változattal is kezdhet, de ha később megrendelt, vagy szállítóitól beérkező készleteit is nyilvántartaná, vagy több raktárat működtetne és külföld felé is megindítaná kiszállításait, vagy számlázási folyamatát is integrálná a raktári mozgásokhoz, a Kulcs-Készletet adatvesztés nélkül számlázó és készletkezelő programra bővítheti.

 

Szeretne lépést tartani a gyorsan fejlődő világ technológiáival? Ebben is segítséget nyújt Önnek a Kulcs-Soft.

A felhő alapú szolgáltatásoké a jövő, ebbe az irányba megy a világ, az elmúlt évek tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy azok a vállalkozások tudnak megfelelő ütemben fejlődni, akik megelőzik a versenytársaikat az innovációk terén.

Felhő IT Üzemeltetési szolgáltatásunkat Önnek ajánljuk, ha:

  • Bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről rugalmasan szeretne hozzáférni szoftvereihez
  • Nem akar a telepítésekkel, frissítésekkel, mentésekkel foglalkozni
  • Biztonságos helyen szeretné adatait tárolni, mindezt pedig folyamatosan nyomon követni
  • Szeretné elkerülni a drága szerver üzemeltetést és a váratlanul jelentkező javításokat
  • Tervezhető költségeket szeretne tapasztalt szakértői támogatással
  • Szeretné gyorsan, egy kattintással elérni minden szoftverét

 

Felhő szakmai leírását megtekintheti itt: Kulcs-Felhő IT Üzemeltetés

Amennyiben a felhő IT üzemeltetéssel kapcsolatban további információra van szükség, szakértő kollegánk készségesen áll rendelkezésre a +36 1 336 5300-as telefonszámon.

Tudásszintje hatékonyan, könnyen bővíthető.

 

Vonalkód olvasóval, gyűjtős vonalkód leolvasóval és egyéb kiegészítő eszközökkel tudja növelni vásárlói kiszolgálásának színvonalát?

  • A vonalkód olvasó és további raktárkészlet nyilvántartást támogató, kiegészítő eszközök használata profi, gyors és pontos információkat és könnyű adminisztrációs munkát biztosít. A Kulcs-Készlet szoftverhez kapcsolhatók olyan eszközök, melyek a raktározási folyamatokat könnyítik és támogatják Önt a minőségi vállalkozás irányításban.

 

Kezelése korszerűsíthető modern kiegészítő eszközökkel.

 

Saját webáruházának raktározási hátterét meg tudja oldani a Kulcs-Készlettel?

  • Az internetes vásárlásokból stabil bevétel csak pontos megrendelt mennyiség nyomon követéssel és precíz készletezési információkkal érhető el.  A beérkező megrendelések és azok kiszállítási hátterének adminisztrációja egyszerűen megoldható a raktárkészlet kezelő programban.

 

Igazán modern és jövőbe mutató elvárásoknak felel meg.

 

Támogatja a Kulcs-Soft abban, hogy a készletkezelő program egyes változatai és kiegészítő lehetőségei közül biztosan a szükségeset válassza?

  • Az oldalon található leírások, képek, funkciótáblázat mellett, valamennyi funkció kipróbálható a demó feltelepítésével. Ezt mindenképp ajánljuk, hogy megtapasztalja a Kulcs-Készlet hangulatát. Természetesen tudjuk, hogy az Ön ideje is véges, vagy a próbálgatás helyett jobban szereti, ha valaki megmutatja, mire képes a program. Ha így van, ne késlekedjen, írjon nekünk, vagy hívjon bennünket, mert a választásban készségesen segítenek kollégáink és ez Önnek semmiféle vásárlási kötelezettséget nem jelent. 

 

Választ kap minden, a raktárkészlet kezelő programmal kapcsolatosan felmerülő kérdésére.

Mennyibe kerül?

A vállalkozása igényeit kiszolgáló raktárkészlet kezelő program villámgyorsan kitermeli az árát.

Vásárlás előtt kipróbálhatja a készletkezelő program demó változatát, ha pedig kérdése van, vagy egyszerűen csak gyorsabban szeretne döntést hozni, forduljon kollégáinkhoz, akik készségesen segítenek Önnek.

 

Találjuk meg közösen az Önnek megfelelő Kulcs-Soft készletkezelő programot!

Kulcs-Készlet Prémium
Kulcs-Készlet Prémium
Korlátlan felhasználó
Jogosultságok kezelése
Projektkezelés
Korlátlan raktár
Gyártás és szétszerelés
Receptúra kezelés
Szállítói megrendelés
Gyűjtővonalkódolvasó kezelése
Nettó ár
Válasszon konstrukciót:

Mit kap a készletkezelő szoftvere megvásárlásakor?

A Kulcs-Készlet birtokosaként, nem csak egy raktárkészlet kezelő programmal lesz gazdagabb.

  • Kulcs-Soft készletkezelő programot
  • A készletkezelő program már a demó letöltésekor az Ön gépére kerül. A vásárláskor kapott termékszám segítségével hozhatja létre saját cége adatbázisát a programban.

 

  • Egy év teljeskörű terméktámogatást
  • Jogi szabályozások változásának naprakész követése: A programokból mindig a legfrissebb jogszabályi előírásoknak megfelelően működő verziót használhatja. Időben gondoskodunk róla, hogy számlázója frissítő változatát birtokba vegye.
  • Technikai és funkcionális frissítések: A jogszabályi változások követésén felül újabbnál újabb, a napi munkát megkönnyítő funkciókkal bővülnek programjaink.
  • Ügyfélszolgálati tanácsadás: Telefonos ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:30-tól 17 óráig biztosít szakértő segítséget. Emellett e-mailben feltett kérdéseikre is választ kapnak.
  • Online tudásbázis: Folyamatosan bűvülő szakmai portálunkon képekkel illusztrált, részletes szakmai és programhasználati leírásokkal támogatjuk munkáját. 
  • Ügyfélportál hozzáférés: Az Önre vonatkozó valamennyi fontos információ megtekinthető ügyfélportál fiókjában. A személyre szabott ajánlatokon kívül, itt megtalálja aktuális terméktámogatási szerződéseit, lejáratuk esetén pedig megújíthatja azokat.

Hogyan használja?

Első pillanattól segítjük, hogy a Kulcs-Készlet hasznot hozzon Önnek.

Egy helyesen beállított és bevezetett raktárkészlet kezelő program garantálja, hogy könnyű legyen rendet tartani vállalkozásában.

Szeretne lépést tartani a gyorsan fejlődő világ technológiáival? Ebben is segítséget nyújt Önnek a Kulcs-Soft.

A felhő alapú szolgáltatásoké a jövő, ebbe az irányba megy a világ, az elmúlt évek tapasztalatai pedig azt mutatják, hogy azok a vállalkozások tudnak megfelelő ütemben fejlődni, akik megelőzik a versenytársaikat az innovációk terén.

Felhő IT Üzemeltetési szolgáltatásunkat Önnek ajánljuk, ha:

  • Bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről rugalmasan szeretne hozzáférni szoftvereihez
  • Nem akar a telepítésekkel, frissítésekkel, mentésekkel foglalkozni
  • Biztonságos helyen szeretné adatait tárolni, mindezt pedig folyamatosan nyomon követni
  • Szeretné elkerülni a drága szerver üzemeltetést és a váratlanul jelentkező javításokat
  • Tervezhető költségeket szeretne tapasztalt szakértői támogatással
  • Szeretné gyorsan, egy kattintással elérni minden szoftverét

 

Felhő szakmai leírását megtekintheti itt: Kulcs-Felhő IT Üzemeltetés

Amennyiben a felhő IT üzemeltetéssel kapcsolatban további információra van szükség, szakértő kollegánk készségesen áll rendelkezésre a +36 1 336 5300-as telefonszámon.

Szolgáltatási díjak

Szolgáltatás jellege Feltétel Szolgáltatási díj Mennyiségi egység
Távoli asztal minden megkezdett 30 perc után számlázunk 30.000 Ft + áfa /óra
Szakértői óradíj* 9:00-17:00 között 24.000 Ft + áfa /óra
Budapesti kiszállási díj egyszeri díj, irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén belül 25.000 Ft + áfa /alkalom
Vidéki kiszállási díj irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén kívül, oda-visszaútra 210 Ft + áfa /km
Kiküldetési díj vidéken tartózkodás esetén a szakértőink helyben töltik az éjszakát 30.000 Ft + áfa /fő/éj
Verziópótlási adminisztrációs díj régi telepítő kiküldése terméktámogatással nem rendelkező ügyfeleinknek 24.000 Ft + áfa /verzió

 *Prémium ügyfélszolgálat esetében a szakértői óradíj 35.000 Ft/óra

Új Kulcs-Soft program vásárlása esetén az alábbi szolgáltatásainkkal tudjuk nyújtani

Programtelepítés

A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre.

A szolgáltatás előnye: A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre. A telepítés során esetlegesen felmerülő problémák azonnali és szakszerű megoldása. A feltelepített program(ok)ban a működéshez szükséges (hálózati, tűzfal és egyéb) beállítások elvégzése. Automatikus mentésfolyamatok beállítása. A telepített programok azonnali használatba vételének szakszerű biztosítása.

A szolgáltatás előnye: segítségünkkel megszabadul az esetleges hibás telepítésektől, informatikus szakemberek megbízásától, a telepítéshez szükséges rendszer- és beállítási ismeretek szükségességétől. Ki ismerné jobban a Kulcs-Soft programok telepítési követelményeit és beállításait, mint a Kulcs-Soft munkatársai?

Megjegyzés: a számítógépes hálózat kiépítését nem tartalmazza a szolgáltatás, arról külön egyeztetés szükséges!

A szolgáltatás időtartama: Az informatikai rendszertől függ, legalább 1 óra.

Paraméterezés

Elvégezzük az alapvető beállításokat, testreszabjuk a törzsadatokat és kiosztjuk a jogosultságokat a vezetőkkel való egyeztetéseknek megfelelően.

A szolgáltatás leírása: Az alapbeállítások elvégzése, a törzsadatok testreszabása és a jogosultságok kiosztása - akár a korábbi vezetői egyeztetésen meghatározottak szerint. Amennyiben a szolgáltatást megelőzte egy korábbi rendszerből történő adatimport, a konvertált adatbázis(ok) betöltése. 

A szolgáltatás előnye: Szakértő munkatársaink elvégeznek Ön helyett minden olyan rendszer paraméterezést, melynek beállítása a későbbiekben a teljes rendszer működésére is kihathat. Mindezt azzal a szükséges rutinnal és felkészültséggel, melyet a Kulcs-Soft biztosíthat Önnek. 

A szolgáltatás időtartama: A rendszertől és a speciális paraméterektől függ, legalább 1 óra.

Oktatás

Kifejezetten a programhasználatra irányuló oktatást is tartunk a bevezetés során, ahol a programok funkcióit, lehetőségeit ismertetjük meg részletesen és segítünk azok megtanulásában és begyakorlásában is. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás leírása: A programfunkciók, lehetőségek, munkafolyamatok részletes ismertetése és begyakorlása cégvezetés és a programo(ka)t kezelő alkalmazottak számára. A rendszer használatával kapcsolatos kérdések szakszerű, gyakorlatias megválaszolása, a napi munkarutin kialakítása a program(ok)ban. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás előnye: A Kulcs-Soft szakértői magas színvonalon és teljes alapossággal adják át az évek során összegyűjtött ismereteiket a programkezelésről, a rendszerben alkalmazható tippekről és trükkökről, valamint a kezelési rutinról - amivel Ön és munkatársai felbecsülhetetlen előnnyel kezdhetik meg a program(ok) használatát 

A szolgáltatás időtartama: A használt program(ok)tól függ, legalább 4 óra.

A későbbiekben belépő új munkatársak felkészítésére, illetve kiegészítő jellegű oktatásra is van lehetőség külön díjazás ellenében.

Rendszerkövetelmények

Felhasználói oldalon

Internet kapcsolat: Nem kötelező, de ajánlott
Operációs rendszer: Windows Vista, Windows Vista x64, Windows 7, Windows 7 x64, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10
Processzor: 1 GHz-es vagy annál gyorsabb processzor.
Memória: 1 GB vagy annál több.
Monitor: 1024 x 768 vagy nagyobb felbontású képernyő, legalább 16bit színű megjelenítő
Tárterület: 200MB merevlemez terület

Szerver oldalon, hálózatos használat esetében

Operációs rendszer: Windows Server 2003, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows 7, Windows 7 x64, Windows Server 2008, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10
Memória: 2GB, de 4 GB ajánlott!

Javaslatunk

Ha bizonytalan az Önök cégénél működő számítógépek felkészültségét illetően, javasoljuk, hogy kérje IT-munkatársainak segítségét, illetve vegye fel kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal a bevezetés megkezdése előtt, hogy ne érje kellemetlen meglepetés.

Program funkciók listája

Kulcs-Készlet Prémium
   Készletkezelés
Szállítólevél

A szállítólevél egy olyan bizonylat, amely a termékek eladó és vevő közötti helyváltoztatását, illetve a megrendelés teljesítését igazolja. A szállító ezt akkor állítja ki, ha termékeit egy másik helyre szállítja. A programban az ügyfél és a termék megjelölésén túl a teljesítés dátumát, valamint a raktárat is megadhatja és részleg-, munkaszámot vagy projektet is kapcsolhat hozzá. A bizonylatot személyre szabhatja, tehát saját sablont is kialakíthat.

            

Leltárív

A leltárkészítés során előállíthat leltáríveket is egy-egy raktárra vonatkozóan vagy összevontan, adott fordulónapra, akár visszamenőlegesen is. Itt beállíthatja, milyen információkat szeretne szerepeltetni a dokumentumon.

Receptúra kezelés

A receptúrás, több elemből álló termékeket is tudja kezelni a programban. Ha receptúrás termék értékesítése történik, akkor ezen termék összetevőinek készlete változik meg. Az összetételt a bizonylatokon is megjelenítheti.

Gyártás és szétszerelés

Gyártási és szétszerelési folyamatokat, illetve azokkal kapcsolatos készletmozgásokat is dokumentálhat és kezelhet a bizonylatok kiállításával.

         

Súlykezelés

A programban és egyes bizonylatokon megjelenítheti a termékekhez kapcsolódóan azok nettó és bruttó súlyát, és természetesen ezeknek az összesítőjét is.

Gyáriszám kezelés

A programban lehetőség van a gyáriszámok megadására, ennek segítségével az egyes termékek cégünket érintő életútja végigkövethető. 

FIFO készletértékszámítás

A készletértékszámítás segítségével pontosan felmérheti, hogy a raktáron levő készletet mennyiért vette, mennyit ér a beszerzési ár alapján és várhatóan mennyi lesz a nyeresége, ha sikerül értékesíteni – a beszerzések sorrendjében. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.

Mérlegelt átlagáras készletértékszámítás

A mérlegelt átlagár készletértékszámítási módszerben a számítás során a mérlegelt ár figyelembe veszi a kiadásokat és a bevételeket is. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.

Elszámolóáras készletértékszámítás

Az elszámolóáras készletértékszámítás nem veszi figyelembe a kiadásokat és a bevételeket. Nem a termékhez tartozó beszerzési árral, hanem a beállított elszámoló árral számol.

Vonalkód kezelése

A vonalkódkezeléssel sokkal gyorsabb munkavégzésre van lehetősége: az új termékek rendszerbe való felvitelében, azok kiadásában és azonosításában egyaránt segítséget nyújt. A vonalkód alapján történő termékfelismeréssel Önnek és munkatársainak csak a bevételezendő, vagy kiadandó mennyiséget kell a termékhez fel/beírnia, így ezzel negyedére csökkentheti az adminisztrációs terheket. Az ügyfelei beazonosítására is használhat vonalkódokat, így minden további nélkül bővítheti eladásösztönző tevékenységét hűségkártya-rendszerrel.

Gyűjtővonalkódolvasó kezelése

Pár másodperc alatt elkészíthet több (akár több száz) terméket tartalmazó bizonylatokat és leltáríveket is. A raktárban leolvassa a termékek vonalkódját, darabszámát, esetleg további egyedi azonosítóit, és az eszköz szoftverhez csatlakoztatásával megkapja a teljes terméklistát.

Bejövő szállítólevél

A beérkező árukról kapott, bejövő szállítóleveleket készíthet, abból termék etiketteket is nyomtathat, valamint pár kattintással kiállíthatja a hozzájuk tartozó bejövő számlákat is.

Szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készletstátuszok kezelése

Mindig pontosan nyilvántarthatja szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készleteinek státuszát és azok mennyiségét.

Készletkezelés

Követheti a készleten lévő termékek mennyiségének változásait, legyen szó új tételekről vagy megvásárolt áruról.

Kezelhető raktárak száma

A Kulcs-Készlet Start programban: 1

A Kulcs-Készlet Perfekt programban: 5

A Kulcs-Készlet Prémium programban: 6-

   Megrendeléskezelés
Szállítói megrendelés

A beszállítói felé elküldött, vagy elküldhető megrendeléseket is rögzítheti a rendszerben, és nyilvántarthatja, hogy rendeléseit részben vagy egészben teljesítették-e az adott beszállítók.

            

Vevői megrendelés a készletkezelőben

Ha az ügyfél elfogadta az árajánlatot, rögzíthetjük megrendelését a rendszerben, mely alapján pár kattintással elkészíthető a szállítólevél, a díjbekérő, vagy akár egyből a számla.

   Árkezelés
Árszabályok

A programban összevonva találhatja meg az árlisták és az árszorzók kezelését. A különbséget a kétfajta árképzési mód között alapvetően az adja, hogy százalékos kedvezményt használunk, vagy adott árral számolunk. A program az egyes ügyfelekhez beállított árszabálynak megfelelően jeleníti meg az árakat.

Időszaki kedvezmények kezelése

Megadhatja a kedvezményes időszakokat minden tételre vagy csak kiválasztott termékekre és szolgáltatásokra, így indíthat értékesítési kampányokat és a beállításokat azonnal érvényesítheti minden telephelyén.

Tételes kedvezmények kezelése

Bizonylatrögzítéskor meghatározhatunk tételekre vonatkozó kedvezményeket,  és ez a kedvezményadás akár csoportosan, több tételre vonatkozóan is elvégezhető.

   Kényelmi funkciók a készletkezeléshez
Fordított adózású bizonylatok kezelése

A fordított adózású bizonylatokat minden további nélkül rögzítheti és nyilvántarthatja a programban.

Részleg- és munkaszám kezelése

A rögzítendő bizonylatokhoz részleg-, illetve munkaszámokat is megadhat.

Szerkeszthető bizonylatsablonok

Törvényi korlátozásokat figyelembe véve készíthet saját, cégre szabott sablonokat, melyek a preferált logika szerint és sorrendben tüntetik fel a bizonylatokon szereplő adatokat.

Többnyelvű bizonylatsablonok

A programban idegen nyelvű, illetve akár kétnyelvű bizonylatsablonokat is elkészíthet, és újabb idegen nyelveket is hozzáadhat.

Automatikus árfolyamletöltés

A valutákat kezelő programverzióinkban automatikusan letöltheti az aktuális napi MNB árfolyamot.

Logó beszúrása bizonylatokba

A különböző sablonok testreszabásának egyik fontos eleme a saját céges logó beszúrása, ami által még professzionálisabb lehet a kiállított bizonylatok megjelenése.

Személyre szabott jelentések kezelése

Az egyes bizonylatok tartalmát az igényeinek megfelelő módon kérdezheti le, kimutatásokat, jelentéseket készíthet grafikonokkal, melyek segíthetnek az értékesítés aktuális állapotának felmérésében. A különböző jelentések beállításait elmentheti, így bármikor újra generálhatja azokat a frissített adatokkal. 

   Jelentések a készletkezelő programban
Vevői rendelés összesítő

A vevői rendeléseket összevonva is lekérdezhetjük az aktuális helyzetre vagy kiválasztott időszakokra vonatkozóan.

Minimális mennyiségek kezelése

A készlet megfelelő szinten tartása válik lehetővé a termékekhez rendelhető minimális mennyiségek megadásával. Ezzel a lekérdezéssel ellenőrizhető, hogy mely termékekből van túl kevés a készleten. A funkció segítségével pedig időben tud gondoskodni ezek beszerzéséről.

Raktármozgás tételek listája

A készletmozgásokat érintő bizonylatokat találja ebbe a listába rendezve. Szűrhet számlára, szállítólevélre, raktárbizonylatra (raktári bevét, kiadás, raktárközi átadás) és gyártás-szétszerelés bizonylatra egyaránt.

        

Raktárkészlet

Az adott napra vonatkozóan rákereshet a termékek össz, vagy akár raktáronkénti készletének listájára.

Termékkarton

A termékkarton listában a vizsgált időszakban a termékkel kapcsolatos készletmozgató bizonylatok információit jelenítheti meg.

Készlettörténet

Kiválasztott időszakra, napokra lebontva lekérdezheti az egyes termékekre vonatkozó készletinformációkat.

Készletérték

A készletérték pontos kiszámításának lehetősége nagyon fontos üzleti előnyt teremt meg. Segítségével mindig láthatja, mennyit ér a raktáron lévő készlet és milyen bevételekre számíthat, ha sikerül értékesíteni. A programban többféle készletérték-számítási módszert használhat, így például a FIFO, elszámoló ár, illetve a mérlegelt átlagár módszere is elérhető.

Készletkönyvelés lista

Lehetősége van a készletmozgató bizonylatokon szereplő termékek összesítő listájának lekérdezésére, ahol a tételek eladási és beszerzési ára mellett az ELÁBÉ és Árrés információk is megtekinthetők. 

Termékenkénti készletgazdálkodás

A programban termékenkénti készletgazdálkodás listát is előállíthat, mely egy kombinált táblázatot jelenít meg. Ebben a készletei változását követheti nyomon. Tartalmaz minden, a készlettel kapcsolatos termékmozgást.

Raktári gyáriszámok listája

A terméktörzsben szereplő gyáriszámos, LOT / Sarzs számos, szavatossági idővel, szín, vagy méret osztály besorolással ellátott termékek készlet információit is lekérdezheti.

Bizonylatok tételes lekérdezése

Minden bizonylatot, akár bizonylattípusra szűrve is tételesen megjeleníthet ebben a listában.

Szállítói rendelés összesítő

Összesítheti szállítói rendeléseit is termékek alapján, ezáltal áttekinthetővé válik, milyen megrendelések aktuálisak. Kiválasztott időszakokra is indíthat lekérdezéseket.

   Általános információk a készletkezelő programhoz
Hálózatos használat

Több számítógépen, több felhasználó akár egyidőben is dolgozhat a rendszerben.

Valutakezelés

Bármilyen valutát kezelhet a programban.

Bizonylattömbök kezelése

Több, külön sorszámozással készített bizonylattömböt is kezelhet a programban, akár többféle valutában.

Excel táblázatból adatfeltöltés (excelimporter)

Már meglévő ügyfél és számlatükör adatait a megfelelő paraméterezést követően feltöltheti a programba.

Több szállítói profil

A programban több szállítói profilt is létrehozhat. Ez abban az esetben lehet szükséges, hogy ha a cég több bankszámlaszámmal rendelkezik, illetve ha azt szeretné, hogy bizonyos bizonylatokon más szállítói adatok szerepeljenek.

Egyidejű felhasználók száma a készletkezelőben

A Kulcs-Készlet Startban: 1

A Kulcs-Készlet Perfektben: 2-5

A Kulcs-Készlet Prémiumban: 6-

   Adatbiztonság
Eseménynaplózás

Az eseménynaplózási funkció segítségével pontosan nyomonkövetheti a programban végzett tevékenységeket felhasználónként.

Automatikus adatbázismentés

Előre beállított rendszerességgel automatikusan elvégezhető az adatbázisok mentése, így nem vész el az elvégzett munka eredménye.

Felhasználói tevékenységek jogosultsághoz kötése

Beállíthatja, hogy mely adatokhoz és modulokhoz mely munkavállalók férhetnek hozzá és milyen műveleteket végezhetnek el. Kialakíthat felhasználói csoportokat, hozzáférési szinteket és jogosultságokat.

   Ügyfél- és beszállítókezelés
Ügyfelek, beszállítók nyilvántartása

Valamennyi, az ügyfeleivel kapcsolatos adatot felviheti a rendszerbe, melyeket kimutatások, valamint bizonylatok előállítása során is felhasználhat.

Ügyfél- és beszállítókezelés részletes adatokkal

Minden, az ügyfelekhez, illetve beszállítókhoz kapcsolódó adatot rögzíthet a rendszerben és azokat bizonylatok, kimutatások és dokumentumok elkészítéséhez könnyedén felhasználhatja.

Projektkezelés

Korlátlan számban kialakíthat a saját működését leginkább lefedő projekteket, melyekhez igény szerint hozzákapcsolhat ügyfeleket, részleg- és munkaszámokat, valamint bizonylatokat. Az egyes projektekhez kapcsolódó adatokat így bármikor lekérdezheti és áttekintést kaphat azok aktuális állásáról.

Szerződések kezelése

Az egyes ügyfelekhez hozzárendelheti a kapcsolódó szerződéseket és más dokumentációkat, így nem kell hosszasan keresgélnie, ha a megállapodások részleteit szeretné megnézni.

Etikettnyomtatás

Az etikett méretének és tartalmának beállítása után ügyfél- és terméketiketteket nyomtathat a rendszerből.

Borítéknyomtatás

Lehetőség van közvetlenül a borítékokra való nyomtatás beállítására is, ha nem etiketteket használ a levelezésben. A nyomtatást az ügyfél- és a számlalistából is elindíthatja.

   Terméktámogatás
Folyamatos fejlesztés és termékfrissítés

Ha Kulcs-Soft szoftvert vásárol, és élő szerződéssel rendelkezik, lehetősége van a frissítések letöltésére. Fejlesztői munkánk folyamatos, mindig arra törekszünk, hogy a legjobb megoldásokat biztosítsuk ügyfeleink számára.

Törvényi változások naprakész követése

A törvényi változásokat azonnal beépítjük a szoftvereinkbe és a frissítéseket elérhetővé tesszük ügyfeleink számára. Ha ezeket letölti, biztos lehet benne, hogy a jogszabályoknak megfelelő módon végzi munkáját.

Telefonos és e-mailes segítségnyújtás

A legjobb szakértőkkel dolgozunk, legyen szó a fejlesztőinkről vagy az ügyfélszolgálati munkatársainkról. Nyugodtan fordulhat hozzánk, hogy mindig megfelelő tájékoztatást kapjon programjaink működéséről, beüzemeléséről és az alapvető jogszabályi előírásokról.

Telefonon és e-mailben 8:30-tól 17 óráig elérhetők munkatársaink, de külön díj ellenében személyes kapcsolattartót is biztosítunk ügyfeleink számára, akit a hét bármely napján, 24 órában elérhet.

Fejlesztési igények fogadása

Ügyfeleink bármikor beküldhetnek fejlesztési kéréseket, igényeket, melyeket szívesen elkészítünk, illetve beépítünk szoftvereinkbe. Ha az adott kérés szélesebb kört is érinthet, annak elérhetővé tétele mellett a fejlesztést is ingyenesen végezzük.

Ha csupán az adott cég életében használható az adott kérés, akkor fejlesztői díj ellenében van lehetőség a kért funkció lefejlesztésére.

Ügyfélportál hozzáférés

Az ügyfélportálon mindig nyomon követheti, hogy milyen státusza van előfizetésének, pontosan milyen szoftvert, illetve szoftvereket vásárolt meg tőlünk és hogy minden frissítést letöltött-e már. A portál nyitóoldalán akár személyre szabott módon is megjeleníthet az Ön által használt szoftverből kinyert információkat.

Online tudásbázis hozzáférés

Hozzáférhet a ma már sokezer oldalt felölelő Online tudásbázisunkhoz, melyben minden tudnivalót megalál az egyes programok kezelésére és a jogszabályi előírásokra vonatkozóan. Az itt található anyagokat folyamatosan frissítjük és bővítjük, és igyekszünk a lehető legrészletesebb bemutatásra annak érdekében, hogy mindig érthetőek és könnyen követhetők legyenek.

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb konstrukciót

Konstrukciók
Nettó ár
Kiegészítő modulok Nettó ár
LOT, szín, méret, szavatosság modul

Ha szeretne beazonosítani és nyomonkövetni egyes termékcsoportokat és egyedi termékeket, egyszerűen megteheti a LOT, szín, méret, szavatosság modul segítségével.

A gyári számokon kívül LOT számmal/Sarzs számmal, szavatossági idővel és méret, szín osztálybasorolással illetheti termékeit. A kiválasztott információkat a bizonylatokon is megjelenítheti és szabadon meghatározott szűréssel bármikor lekérdezheti.

Funkciók:

Korlátlan rögzíthető ismérv

Korlátlan számú méret osztályt és osztályonként korlátlan számú ismérvet rögzíthet és kezelhető a programban.

Kitöltési segéd

A gördülékenyebb termék egyed információ adminisztrációjának megkönnyítésére egy kitöltési segéd is rendelkezésére áll.

Jelentések

Személyre szabható formátumú és tartalmú termék egyed riportok lekérdezésére és exportálására is lehetősége van.

LOT szám/Sarzs szám kezelés

Szabadon alakítható alfanumerikus gyári szám és LOT szám/Sarzs szám kezelés is elérhető a termék egyedek, vagy kötegek azonosításához.

Szavatossági idő kezelés

Szavatossági dátumot rendelhet egy termékhez, vagy termékhalmazhoz a szavatossági idő használatának aktiválása után. Ez lehetővé teszi, hogy a termékegyedeket szavatossági idő figyelembe vételével kezelje. Jellemzője, hogy a bizonylat tételben szereplő mennyiség szavatossági dátummal azonosítható és tovább részletezhető mennyiségekre vonatkozóan. A bevételezések során termék egyedekhez rendelt szavatossági idő alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, mely termékek bizonylatolását szeretné elvégezni.

Méretbesorolás kezelés

Amennyiben termékeit méretezés alapján sorolja be, a termékmennyiségek mozgásakor (be- és kimenő irány is), megadhatja, hogy milyen méretű készletből történjen a mozgás. Ez a funkció kombinálható a színbesorolás kezelésével.

Színbesorolás kezelés

Ha a termékeket szín alapján sorolja be, a termékek mozgásakor megadhatja, hogy mely színekből álló készletek esetén történjen mozgás. Jellemzője tehát, hogy a szín besorolással különböztethetők meg a termék egyedek a bizonylattételek kezelése során.  A bevételezésekben termék egyedekhez rendelt színbesorolás alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, melyik termék egyedekre vonatkozik az adott bizonylat.

Nyomtatási lehetőség a bizonylatokon

A termék egyed információkat a bizonylatokon is feltüntetheti.

Termék egyed információk megjelenítése

Termékenként, raktáranként és bizonylatonként is megjelenítheti a termék egyed információkat.

Kiszerelés modul

A kiszerelés modul biztosítja, hogy a beszerzéseket, raktárközi mozgásokat, vagy értékesítés során a termékmennyiségeket az adott helyzetben leginkább megfelelő kiszerelésben dokumentálhassa. A másodlagos mennyiségek beállítása után a bizonylatkiállítások, lekérdezések során a különböző kiszerelésekben is elérhető adatok nagyban megkönnyítik a készletkezelés ügyvitelét.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

Készletértékfeladás modul

A készletértékfeladás modul lehetőséget biztosít a tételes ellenőrzésre, mivel meghatározhat egy külön napló a készletkönyvelési tételek fogadásához. Továbbá a gyártási folyamatokkal rendelkező ügyfeleink részére is teljes körű megoldást nyújt, hiszen minden gyártott termék főkönyvi könyvelését is automatikusan rögzíti az adatátadással.

A modul használatával egy meghatározott időszakot tud feladni a könyvelés felé, így már azonnal, teljesen automatikusan könyvelődik minden készletkezelést érintő bizonylat. Ezzel rengeteg időt spórolhat meg, hiszen csökkennek a könyvelési munkák, valamint egyszerűsödnek az ellenőrzési feladatok.

A készletkönyvelési bizonylatokat bármikor feladhatja közvetlenül a könyvelő szoftverbe, ahol így azonnal átfogó képet kap cége eredményéről. Egyedi főkönyvi számot tud rendelni a készletmozgató bizonylatok mozgásneméhez, így könyvelését a törvényi előírásoknak megfelelően rögzítheti már a bizonylatok elkészítésének pillanatában.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Készlet Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékehez.

 

A dobozos szoftvergyártással kapcsolatos funkcióinak kiegészítése, kiemelt tekintettel a vevői rendelésből gyártás bizonylat készítésére, a gyártási folyamat többlépcsőssé tételére, valamint a gyártásos termék összetevőinek szállítói megrendelésére.

Gyártás bizonylat átalakítása:

A gyártás folyamatában három különböző állapot létrehozása:

  • Gyártási feladat rögzítése
  • Gyártás elindítása
  • Gyártás véglegesítése

Az állapotok szűrhetőek, így napi lekérdezések végezhetőek a gyártási folyamatok tekintetében

Gyártás bizonylat készítése vevői rendelésből:

A vevői rendelést megnyitva egy kiválasztott gyártásos termékre lehet elindítani az új gyártási bizonylatot.

Gyártásos termék összetevőinek megjelenítése a vevői rendelés összesítőn:

A vevői rendelésen lefoglalt gyártásos termék gyártásos termékként jelenik meg a vevői rendelés összesítőn. Ezen változtatunk: a fejlesztés segítségével az összetevők kerülnek megjelenítésre a vevői rendelés összesítőn.

 

 

Az Elektronikus Közúti Áruforgalmi Ellenőrző Rendszer és a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád összekapcsolása.

Megoldásunk segítségével EKÁER-szám igényelhető az alábbi bizonylatokból:

  • Vevői rendelés
  • Szállító rendelés
  • Szállítólevél
  • Bejövő szállítólevél

A fenti dokumentumok felvitele esetén, a véglegesítés előtt, az addig rögzített adatok alapján a NAV-honlapjáról egy gombnyomással lekért EKÁER-számot megoldásunk felviszi a dokumentumra. Az igényelt EKÁER-számok a teljes értékesítési folyamatot végigkísérik. Ha például a vevői rendelés alapján megigénylésre került az EKÁER-szám, akkor a belőle készülő célbizonylatok már szintén mind rendelkeznek az információval. AZ EKÁER-számon a szoftverbe integrált funkciók segítségével a még nem véglegesített bizonylaton, valamint a Fuvarokat tartalmazó listán keresztül is módosíthat.

A termékek adatlapján meg kell adnunk a nettó súlyt, bruttó súlyt, KN/TESZOR számot, illetve ADR (veszélyes anyag) szállítása esetén az UN-számot egyaránt. EKÁER-megoldásunk helyes működéséhez pontos ügyfélcím adatbázis szükséges. Megadható a szállítmányozó gépjármű és pótkocsi rendszáma. A bizonylatokon módosítható a kalkulált bruttó súly.

A törzsadatok alapján a rendszer figyelmeztetést küld abban az esetben, ha a jogszabályban meghatározott feltételrendszer teljesül. Így csökken a kockázata, hogy „elfelejtjük” az EKÁER-szám igénylését. További beállítások használatával pedig teljesen kizárhatóvá válik annak a lehetősége, hogy EKÁER-szám nélkül induljon el egy szállítmány. A rendszer abban az esetben is lehetőséget biztosít az EKÁER-számok iktatására, ha partnere végezte el az igénylést.

Megoldásunk használatával minimalizálni tudja az EKÁER-előírások bevezetése miatt megnövekedett adminisztrációs terheket és biztos lehet abban is, hogy a Kulcs-Soft a további jogszabályi változtatásokat is időben leköveti.

A modul segítségével a vásárolt, nem adóügyi blokknyomtatók integrációjával a programból eladott bolti értékesítések részletezve megjelennek a blokknyomtatók által készített bizonylaton.

Az értékesített tételeket így egy összegben be lehet ütni a pénztárgépbe, mert a tételes listát a blokknyomtató áfagyűjtőnként összegzi és kiadja. A kinyomtatott nyugtarészletező szélessége 80 mm.

A Veszélyes Áruk Nemzetközi Közúti Szállításáról szóló Európai Megállapodás (ADR) szerinti okmányok kiállítása és nyilvántartása lehetségessé vált az alap programokhoz illeszthető modul segítségével.

A modul lehetőséget biztosít a termékek ADR szempontból fontos jellemzőinek már a termék adatlapon történő rögzítésére. Így ez alapján a programban kiállított szállítóleveleken automatikusan megjelenik a szükséges információ a kapcsolódó adattartalommal. Itt kulcsfontosságú szerep jut az okmányoknak, hiszen azok adminisztratív hibája a szállítás zavartalan lebonyolítását akadályozhatják meg. A modulnak köszönhetően mindig szabályos dokumentumokat állíthat ki gyorsan és egyszerűen.

Megvásárolható a következő termékekhez:

  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

A költségfelosztás modul a költségek termékekre való rávetítésében és ezáltal az eladási árak meghatározásában lehet segítségére. Használatával teljesen pontosan követheti, hogy egy adott termék beszerzése mennyibe került, így nem fordulhat elő, hogy olyan árat ad meg, mely már veszteséget termelne cége számára. Figyelembe vehet mennyiséget, összeget, nettő vagy bruttó súlyt vagy egységárat is a ráosztás során.


Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

A kiegészítő modul biztosítja a normál kimenő számlák csv fájlformátumból történő importálását a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád számlázó funkciókat tartalmazó programváltozatába.

Ilyen igény merülhet fel többek között olyan esetben, ha külső alkalmazásban kiállított számlák tömeges programba emelésére van szükség.

Az AdatPont szolgáltatás segítségével, bárhol-bármikor tájékozódhat ügyviteli rendszerének főbb számairól. Különböző vezetői riportok, lekérdezések érhetőek el online felületen keresztül.

Mindig megnézheti vállalkozása legfontosabb kimutatásait, akár az irodán kívül a mobiljáról. Könnyítse meg a feladatait, legyen naprakész az AdatPonttal!

Riportok, amelyek segítik a vezetői munkáját:

  • Értékesítési árbevétel - Az aktuális időszakban kiállított számlák nettó összértéke. Napi, havi valamint éves bontásban.
  • Vevői kintlévőség - Az összes kimenő számla aktuális kiegyenlítetlen bruttó összesen értéke.
  • Szállítói tartozás - Az összes bejövő számla aktuális kifizetetlen bruttó összesen értéke.
  • Pénzkészlet egyenleg - Pénztárak és bankok forintosított összesen értéke.
  • Nyitott rendelések - Nyitott vagy részben teljesített vevő rendelés bizonylatok összesen száma.
  • Minimum készlet - Minimum készletüknél kevesebb raktár készlettel rendelkező termékek összesen száma.
  • Kiállított számlák - Aktuális évben kiállított számlák összesen száma.
  • Készletérték - Összes készlet összes termékének összesen nettó értéke.
  • Hitelkeret - TOP 5 hitelkeret tartozás.
  • Nyitott rendelések listája - Első 15 nyitott vagy részben teljesített vevő rendelés szállítási határidő alapján.
  • Szállítói részletes tartozás - Az összes bejövő számla aktuális kifizetetlen bruttó összesen, lejárt és nem lejárt értéke.

* A feltüntetett lista nem tartalmazza az összes Adatkártyát, ezeken felül elérhetőek még további kimutatások is.

A modul segítségével többet nem jelent majd gondot egy adott termék pontos raktáron belüli helyének meghatározása.

Válassza a Polchely modult, mert

  • új szintre emeli a készletkezelési folyamatait, megkönnyíti a munkáját
  • a terméke/termékei előfordulási helyét ezentúl könnyen meghatározhatja a polchelyhez rendeléssel
  • nincs többé keresgélés, minden kolléga pontosan tudni fogja hol találja meg az adott árucikket
  • a raktáros munkatársak rengeteg időt spórolhatnak, így hatékonyabbá válhat a munka

Az értékesítés modullal nyomon követi és kontrollálja értékesítési folyamatait az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig. Programjában egyben látja az Értékesítési lehetőséghez tartozó bizonylatokat és minden információhoz könnyen hozzáfér, hogy még nagyobb rálátása legyen az ügyek státuszára.

Kiegészítő hardverek Nettó ár
Pénztárgépek

Rendszerünkkel kompatibilis eszközök: 

  • Micra Jota S online pénztárgép
  • SAM4S NR-440 online pénztárgép

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Gyűjtős vonalkód-olvasó

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Cipherlab CL8000

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Vezetékes vonalkód-olvasók

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Symbol LS2208 USB
  • Symbol LS2208 PS2

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Godex G300 203 dpi

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Bixolon SRP-350 III.

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Szoftvereinkkel kompatibilis eszköz:

  • Datecs DPP350C - BT

 

További információért forduljon szakértőinkhez a +36 1 336 5360-as telefonszámon.

Irány a pénztár!

Kulcs-Készlet Demó letöltése

Próbálja ki kötelezettségek nélkül szoftverünk bemutató változatát!  Az ingyenesen telepíthető demó változatban meggyőződhet a program tudásáról, előnyeiről. 

  • Hiányzó vagy helytelen válasz
    Kérjük, töltse ki ezt a mezőt helyesen!