Kulcs-Soft
Ebben a kategóriában nincs talált
További találatok megtekintése

Kulcs-Készlet

Megbízható és könnyen kezelhető készletnyilvántartó szoftver.

Raktárkészlet nyilvántartás dokumentumai és bizonylatai, leltározás, gyártás, receptúra, szállítólevél és minden, amire készletnyilvántartás során szüksége lehet.

Válassza a piacvezető minőséget!

Egyszerű, elérhető árú és mégis profi!
Készletnyilvántartás korlátok nélkül
Raktári bizonylatok, leltárív, szállítólevél, receptúra, gyártás, vonalkód és még számtalan hasznos funkció.
Bell-Tron Kft.
“Ügyfélközpontú hozzáállásukkal hozzájárulnak a partnerek elégedettségéhez!”
 Újpest SC
“Több Kulcs Soft programot használunk, a programok könnyen kezelhetőek, ezért ma már ritkán kell az ügyfélszolgálatot keresnünk.”
Nexus Consulting Kft.
“Bármilyen kérdéssel fordulok Önökhöz a program kapcsán, mindig rugalmasak, segítőkészek.”
Enterworks Kft.
“Szeretjük, mert könnyen kezelhető, bármikor, bárhonnan elérhető!”

Ez az amit keres?

Ideális választás a Kulcs-Készlet, ha az alábbiak közül bármelyik igaz Önre.  

  • Követni szeretné készleten lévő, vagy megrendelt, kiszállításra váró javainak mennyiségét, értékét 
  • Olyan termékek raktári mozgását követné, melyek meghatározott receptúra, összetétel szerint kerülnek legyártásra, vagy eladásra
  • Időt szeretne nyerni a raktározással kapcsolódó adminisztratív munka gyorsításával
  • Raktározási folyamatait a lehető legoptimálisabb eredményességgel kezelné 
  • Csökkentené dokumentációs költségeit
  • Megbízható partnert keres, aki garantálja a jogszabályi előírásoknak megfelelő szoftvert
  • Könnyítené raktárkészlet nyilvántartással összefüggő feladatait szakértő támogatás igénybevételével
  • Könyvelőjének, partnereinek pontos raktárkészlet információkkal szolgálna

 

Nézzen bele a Kulcs-Készletbe!

Egyszerű használat, pontos raktárkészlet mennyiség és érték adatok.  

Fontos, hogy a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése mellett, otthonosan érezze  magát a programban és szeresse a használatát és az elkészített dokumentumokat, kimutatásokat. 

 

Hogy érdemes választani?

Ellenőrzőlistánk segít, hogy a megfelelő készlet nyilvántartó program mellett döntsön.

Tudja folytani a munkát készletkezelő programjában, ha vállalkozása beindul és a jelenleginél több igénye lesz?

  • A legkisebb készletező változattal is kezdhet, de ha később megrendelt, vagy szállítóitól beérkező készleteit is nyilvántartaná, vagy több raktárat működtetne és külföld felé is megindítaná kiszállításait, vagy számlázási folyamatát is integrálná a raktári mozgásokhoz, a Kulcs-Készletet adatvesztés nélkül nagyobb készletező, vagy számlázó és készletkezelő programra bővítheti.

 

Tudásszintje hatékonyan, könnyen bővíthető.

 

Vonalkód olvasóval, gyűjtős vonalkód leolvasóval és egyéb kiegészítő eszközökkel tudja növelni vásárlói kiszolgálásának színvonalát?

  • A vonalkód olvasó és további raktárkészlet nyilvántartást támogató, kiegészítő eszközök használata profi, gyors és pontos információkat és könnyű adminisztrációs munkát biztosít. A Kulcs-Készlet szoftverhez kapcsolhatók olyan eszközök, melyek a raktározási folyamatokat könnyítik és támogatják Önt a minőségi vállalkozás irányításban.

 

Kezelése korszerűsíthető modern kiegészítő eszközökkel.

 

Saját webáruházának raktározási hátterét meg tudja oldani a Kulcs-Készlettel?

  • Az internetes vásárlásokból stabil bevétel csak pontos megrendelt mennyiség nyomon követéssel és precíz készletezési információkkal érhető el.  A beérkező megrendelések és azok kiszállítási hátterének adminisztrációja egyszerűen megoldható a raktárkészlet kezelő programban.

 

Igazán modern és jövőbe mutató elvárásoknak felel meg.

 

Támogatja a Kulcs-Soft abban, hogy a készletkezelő program egyes változatai és kiegészítő lehetőségei közül biztosan a szükségeset válassza?

  • Az oldalon található leírások, képek, funkciótáblázat mellett, valamennyi funkció kipróbálható a demó feltelepítésével. Ezt mindenképp ajánljuk, hogy megtapasztalja a Kulcs-Készlet hangulatát. Természetesen tudjuk, hogy az Ön ideje is véges, vagy a próbálgatás helyett jobban szereti, ha valaki megmutatja, mire képes a program. Ha így van, ne késlekedjen, írjon nekünk, vagy hívjon bennünket, mert a választásban készségesen segítenek kollégáink és ez Önnek semmiféle vásárlási kötelezettséget nem jelent. 

 

Választ kap minden, a raktárkészlet kezelő programmal kapcsolatosan felmerülő kérdésére.

Mennyibe kerül?

A Kulcs-Készlet három különböző tudásszintű változata közül választhat.

A vállalkozása igényeit kiszolgáló raktárkészlet kezelő program villámgyorsan kitermeli az árát.

Vásárlás előtt kipróbálhatja a készletkezelő program demó változatát, ha pedig kérdése van, vagy egyszerűen csak gyorsabban szeretne döntést hozni, forduljon kollégáinkhoz, akik készségesen segítenek Önnek.

 

Találjuk meg közösen az Önnek megfelelő Kulcs-Soft készletkezelő programot!

Kulcs-Készlet Start
Jellemző funkciók
Személyre szabott jelentések kezelése
Ügyfelek, beszállítók nyilvántartása
Szállítólevél
Minimális mennyiségek kezelése
Készlettörténet
Automatikus adatbázismentés
További funkciók
Nettó ár
Kulcs-Készlet Perfekt
Jellemző funkciók
Bizonylattömbök kezelése
Leltárív
Súlykezelés
Etikettnyomtatás
Gyáriszámkezelés
Vonalkód kezelése
Bejövő szállítólevél
Készletérték
További funkciók
Nettó ár
Leggyakrabban választott termék
Kulcs-Készlet Prémium
Jellemző funkciók
Korlátlan felhasználó
Jogosultságok kezelése
Projektkezelés
Korlátlan raktár
Gyártás és szétszerelés
Receptúra kezelés
Szállítói megrendelés
Gyűjtővonalkódolvasó kezelése
További funkciók
Nettó ár

Mit kap a készletkezelő szoftvere megvásárlásakor?

A Kulcs-Készlet birtokosaként, nem csak egy raktárkészlet kezelő programmal lesz gazdagabb.

  • Kulcs-Soft készletkezelő programot
  • A készletkezelő program már a demó letöltésekor az Ön gépére kerül. A vásárláskor kapott termékszám segítségével hozhatja létre saját cége adatbázisát a programban.

 

  • Egy év teljeskörű terméktámogatást
  • Jogi szabályozások változásának naprakész követése: A programokból mindig a legfrissebb jogszabályi előírásoknak megfelelően működő verziót használhatja. Időben gondoskodunk róla, hogy számlázója frissítő változatát birtokba vegye.
  • Technikai és funkcionális frissítések: A jogszabályi változások követésén felül újabbnál újabb, a napi munkát megkönnyítő funkciókkal bővülnek programjaink.
  • Ügyfélszolgálati tanácsadás: Telefonos ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:30-tól 17 óráig biztosít szakértő segítséget. Emellett e-mailben feltett kérdéseikre is választ kapnak.
  • Online tudásbázis: Folyamatosan bűvülő szakmai portálunkon képekkel illusztrált, részletes szakmai és programhasználati leírásokkal támogatjuk munkáját. 
  • Ügyfélportál hozzáférés: Az Önre vonatkozó valamennyi fontos információ megtekinthető ügyfélportál fiókjában. A személyre szabott ajánlatokon kívül, itt megtalálja aktuális terméktámogatási szerződéseit, lejáratuk esetén pedig megújíthatja azokat.

Hogyan használja?

Első pillanattól segítjük, hogy a Kulcs-Készlet hasznot hozzon Önnek.

Egy helyesen beállított és bevezetett raktárkészlet kezelő program garantálja, hogy könnyű legyen rendet tartani vállalkozásában.

Új Kulcs-Soft program vásárlása esetén az alábbi szolgáltatásainkkal tudjuk nyújtani

Programtelepítés

A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre.

A szolgáltatás előnye: A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre. A telepítés során esetlegesen felmerülő problémák azonnali és szakszerű megoldása. A feltelepített program(ok)ban a működéshez szükséges (hálózati, tűzfal és egyéb) beállítások elvégzése. Automatikus mentésfolyamatok beállítása. A telepített programok azonnali használatba vételének szakszerű biztosítása.

A szolgáltatás előnye: segítségünkkel megszabadul az esetleges hibás telepítésektől, informatikus szakemberek megbízásától, a telepítéshez szükséges rendszer- és beállítási ismeretek szükségességétől. Ki ismerné jobban a Kulcs-Soft programok telepítési követelményeit és beállításait, mint a Kulcs-Soft munkatársai?

Megjegyzés: a számítógépes hálózat kiépítését nem tartalmazza a szolgáltatás, arról külön egyeztetés szükséges!

A szolgáltatás időtartama: Az informatikai rendszertől függ, legalább 1 óra.

Kötelezettség nélküli ajánlatkérés
Óra
Perc

Rendszer paraméterei

Paraméterezés

Elvégezzük az alapvető beállításokat, testreszabjuk a törzsadatokat és kiosztjuk a jogosultságokat a vezetőkkel való egyeztetéseknek megfelelően.

A szolgáltatás leírása: Az alapbeállítások elvégzése, a törzsadatok testreszabása és a jogosultságok kiosztása - akár a korábbi vezetői egyeztetésen meghatározottak szerint. Amennyiben a szolgáltatást megelőzte egy korábbi rendszerből történő adatimport, a konvertált adatbázis(ok) betöltése. 

A szolgáltatás előnye: Szakértő munkatársaink elvégeznek Ön helyett minden olyan rendszer paraméterezést, melynek beállítása a későbbiekben a teljes rendszer működésére is kihathat. Mindezt azzal a szükséges rutinnal és felkészültséggel, melyet a Kulcs-Soft biztosíthat Önnek. 

A szolgáltatás időtartama: A rendszertől és a speciális paraméterektől függ, legalább 1 óra.

Kötelezettség nélküli ajánlatkérés
Óra
Perc

Rendszer paraméterei

Oktatás

Kifejezetten a programhasználatra irányuló oktatást is tartunk a bevezetés során, ahol a programok funkcióit, lehetőségeit ismertetjük meg részletesen és segítünk azok megtanulásában és begyakorlásában is. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás leírása: A programfunkciók, lehetőségek, munkafolyamatok részletes ismertetése és begyakorlása cégvezetés és a programo(ka)t kezelő alkalmazottak számára. A rendszer használatával kapcsolatos kérdések szakszerű, gyakorlatias megválaszolása, a napi munkarutin kialakítása a program(ok)ban. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás előnye: A Kulcs-Soft szakértői magas színvonalon és teljes alapossággal adják át az évek során összegyűjtött ismereteiket a programkezelésről, a rendszerben alkalmazható tippekről és trükkökről, valamint a kezelési rutinról - amivel Ön és munkatársai felbecsülhetetlen előnnyel kezdhetik meg a program(ok) használatát 

A szolgáltatás időtartama: A használt program(ok)tól függ, legalább 4 óra.

A későbbiekben belépő új munkatársak felkészítésére, illetve kiegészítő jellegű oktatásra is van lehetőség külön díjazás ellenében.

Kötelezettség nélküli ajánlatkérés
Óra
Perc

Rendszer paraméterei

Szolgáltatási díjak

Szolgáltatás jellege Feltétel Szolgáltatási díj Mennyiségi egység
Távoli asztal minden megkezdett 30 perc után számlázunk 20.000 Ft /óra
Szakértői óradíj 9:00-17:00 között 15.000 Ft /óra
Budapesti kiszállási díj egyszeri díj, irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén belül 15.000 Ft /alkalom
Vidéki kiszállási díj irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén kívül, oda-visszaútra 150 Ft /km
Kiküldetési díj vidéken tartózkodás esetén a szakértőink helyben töltik az éjszakát 25.000 Ft /fő/éj
Verziópótlási adminisztrációs díj régi telepítő kiküldése terméktámogatással nem rendelkező ügyfeleinknek 15.000 Ft /verzió

Rendszerkövetelmények

Felhasználói oldalon

Internet kapcsolat: Nem kötelező, de ajánlott
Operációs rendszer: Windows Vista, Windows Vista x64, Windows 7, Windows 7 x64, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10
Processzor: 1 GHz-es vagy annál gyorsabb processzor.
Memória: 1 GB vagy annál több.
Monitor: 1024 x 768 vagy nagyobb felbontású képernyő, legalább 16bit színű megjelenítő
Tárterület: 200MB merevlemez terület

Szerver oldalon, hálózatos használat esetében

Operációs rendszer: Windows Server 2003, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows 7, Windows 7 x64, Windows Server 2008, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10
Memória: 2GB, de 4 GB ajánlott!

Javaslatunk

Ha bizonytalan az Önök cégénél működő számítógépek felkészültségét illetően, javasoljuk, hogy kérje IT-munkatársainak segítségét, illetve vegye fel kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal a bevezetés megkezdése előtt, hogy ne érje kellemetlen meglepetés.

Program funkciók listája

Válassza ki az Önnek megfelelő csomagot: Kulcs-Készlet Start Kulcs-Készlet Perfekt Kulcs-Készlet Prémium
Készletkezelés
Szállítólevél

A szállítólevél egy olyan bizonylat, amely a termékek eladó és vevő közötti helyváltoztatását, illetve a megrendelés teljesítését igazolja. A szállító ezt akkor állítja ki, ha termékeit egy másik helyre szállítja. A programban az ügyfél és a termék megjelölésén túl a teljesítés dátumát, valamint a raktárat is megadhatja és részleg-, munkaszámot vagy projektet is kapcsolhat hozzá. A bizonylatot személyre szabhatja, tehát saját sablont is kialakíthat.

            

Leltárív

A leltárkészítés során előállíthat leltáríveket is egy-egy raktárra vonatkozóan vagy összevontan, adott fordulónapra, akár visszamenőlegesen is. Itt beállíthatja, milyen információkat szeretne szerepeltetni a dokumentumon.

Receptúra kezelés

A receptúrás, több elemből álló termékeket is tudja kezelni a programban. Ha receptúrás termék értékesítése történik, akkor ezen termék összetevőinek készlete változik meg. Az összetételt a bizonylatokon is megjelenítheti.

Gyártás és szétszerelés

Gyártási és szétszerelési folyamatokat, illetve azokkal kapcsolatos készletmozgásokat is dokumentálhat és kezelhet a bizonylatok kiállításával.

         

Súlykezelés

A programban és egyes bizonylatokon megjelenítheti a termékekhez kapcsolódóan azok nettó és bruttó súlyát, és természetesen ezeknek az összesítőjét is.

Gyáriszám kezelés

A programban lehetőség van a gyáriszámok megadására, ennek segítségével az egyes termékek cégünket érintő életútja végigkövethető. 

FIFO készletértékszámítás

A készletértékszámítás segítségével pontosan felmérheti, hogy a raktáron levő készletet mennyiért vette, mennyit ér a beszerzési ár alapján és várhatóan mennyi lesz a nyeresége, ha sikerül értékesíteni – a beszerzések sorrendjében. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.

Mérlegelt átlagáras készletértékszámítás

A mérlegelt átlagár készletértékszámítási módszerben a számítás során a mérlegelt ár figyelembe veszi a kiadásokat és a bevételeket is. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.

Elszámolóáras készletértékszámítás

Az elszámolóáras készletértékszámítás nem veszi figyelembe a kiadásokat és a bevételeket. Nem a termékhez tartozó beszerzési árral, hanem a beállított elszámoló árral számol.

Vonalkód kezelése

A vonalkódkezeléssel sokkal gyorsabb munkavégzésre van lehetősége: az új termékek rendszerbe való felvitelében, azok kiadásában és azonosításában egyaránt segítséget nyújt. A vonalkód alapján történő termékfelismeréssel Önnek és munkatársainak csak a bevételezendő, vagy kiadandó mennyiséget kell a termékhez fel/beírnia, így ezzel negyedére csökkentheti az adminisztrációs terheket. Az ügyfelei beazonosítására is használhat vonalkódokat, így minden további nélkül bővítheti eladásösztönző tevékenységét hűségkártya-rendszerrel.

Gyűjtővonalkódolvasó kezelése

Pár másodperc alatt elkészíthet több (akár több száz) terméket tartalmazó bizonylatokat és leltáríveket is. A raktárban leolvassa a termékek vonalkódját, darabszámát, esetleg további egyedi azonosítóit, és az eszköz szoftverhez csatlakoztatásával megkapja a teljes terméklistát.

Bejövő szállítólevél

A beérkező árukról kapott, bejövő szállítóleveleket készíthet, abból termék etiketteket is nyomtathat, valamint pár kattintással kiállíthatja a hozzájuk tartozó bejövő számlákat is.

Szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készletstátuszok kezelése

Mindig pontosan nyilvántarthatja szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készleteinek státuszát és azok mennyiségét.

Készletkezelés

Követheti a készleten lévő termékek mennyiségének változásait, legyen szó új tételekről vagy megvásárolt áruról.

Kezelhető raktárak száma

A Kulcs-Készlet Start programban: 1

A Kulcs-Készlet Perfekt programban: 5

A Kulcs-Készlet Prémium programban: 6-

Megrendeléskezelés
Szállítói megrendelés

A beszállítói felé elküldött, vagy elküldhető megrendeléseket is rögzítheti a rendszerben, és nyilvántarthatja, hogy rendeléseit részben vagy egészben teljesítették-e az adott beszállítók.

            

Vevői megrendelés a készletkezelőben

Ha az ügyfél elfogadta az árajánlatot, rögzíthetjük megrendelését a rendszerben, mely alapján pár kattintással elkészíthető a szállítólevél, a díjbekérő, vagy akár egyből a számla.

Árkezelés
Árszabályok

A programban összevonva találhatja meg az árlisták és az árszorzók kezelését. A különbséget a kétfajta árképzési mód között alapvetően az adja, hogy százalékos kedvezményt használunk, vagy adott árral számolunk. A program az egyes ügyfelekhez beállított árszabálynak megfelelően jeleníti meg az árakat.

Időszaki kedvezmények kezelése

Megadhatja a kedvezményes időszakokat minden tételre vagy csak kiválasztott termékekre és szolgáltatásokra, így indíthat értékesítési kampányokat és a beállításokat azonnal érvényesítheti minden telephelyén.

Tételes kedvezmények kezelése

Bizonylatrögzítéskor meghatározhatunk tételekre vonatkozó kedvezményeket,  és ez a kedvezményadás akár csoportosan, több tételre vonatkozóan is elvégezhető.

Kényelmi funkciók a készletkezeléshez
Fordított adózású bizonylatok kezelése

A fordított adózású bizonylatokat minden további nélkül rögzítheti és nyilvántarthatja a programban.

Részleg- és munkaszám kezelése

A rögzítendő bizonylatokhoz részleg-, illetve munkaszámokat is megadhat.

Szerkeszthető bizonylatsablonok

Törvényi korlátozásokat figyelembe véve készíthet saját, cégre szabott sablonokat, melyek a preferált logika szerint és sorrendben tüntetik fel a bizonylatokon szereplő adatokat.

Többnyelvű bizonylatsablonok

A programban idegen nyelvű, illetve akár kétnyelvű bizonylatsablonokat is elkészíthet, és újabb idegen nyelveket is hozzáadhat.

Automatikus árfolyamletöltés

A valutákat kezelő programverzióinkban automatikusan letöltheti az aktuális napi MNB árfolyamot.

Logó beszúrása bizonylatokba

A különböző sablonok testreszabásának egyik fontos eleme a saját céges logó beszúrása, ami által még professzionálisabb lehet a kiállított bizonylatok megjelenése.

Személyre szabott jelentések kezelése

Az egyes bizonylatok tartalmát az igényeinek megfelelő módon kérdezheti le, kimutatásokat, jelentéseket készíthet grafikonokkal, melyek segíthetnek az értékesítés aktuális állapotának felmérésében. A különböző jelentések beállításait elmentheti, így bármikor újra generálhatja azokat a frissített adatokkal. 

Jelentések a készletkezelő programban
Vevői rendelés összesítő

A vevői rendeléseket összevonva is lekérdezhetjük az aktuális helyzetre vagy kiválasztott időszakokra vonatkozóan.

Minimális mennyiségek kezelése

A készlet megfelelő szinten tartása válik lehetővé a termékekhez rendelhető minimális mennyiségek megadásával. Ezzel a lekérdezéssel ellenőrizhető, hogy mely termékekből van túl kevés a készleten. A funkció segítségével pedig időben tud gondoskodni ezek beszerzéséről.

Raktármozgás tételek listája

A készletmozgásokat érintő bizonylatokat találja ebbe a listába rendezve. Szűrhet számlára, szállítólevélre, raktárbizonylatra (raktári bevét, kiadás, raktárközi átadás) és gyártás-szétszerelés bizonylatra egyaránt.

        

Raktárkészlet

Az adott napra vonatkozóan rákereshet a termékek össz, vagy akár raktáronkénti készletének listájára.

Termékkarton

A termékkarton listában a vizsgált időszakban a termékkel kapcsolatos készletmozgató bizonylatok információit jelenítheti meg.

Készlettörténet

Kiválasztott időszakra, napokra lebontva lekérdezheti az egyes termékekre vonatkozó készletinformációkat.

Készletérték

A készletérték pontos kiszámításának lehetősége nagyon fontos üzleti előnyt teremt meg. Segítségével mindig láthatja, mennyit ér a raktáron lévő készlet és milyen bevételekre számíthat, ha sikerül értékesíteni. A programban többféle készletérték-számítási módszert használhat, így például a FIFO, elszámoló ár, illetve a mérlegelt átlagár módszere is elérhető.

Készletkönyvelés lista

Lehetősége van a készletmozgató bizonylatokon szereplő termékek összesítő listájának lekérdezésére, ahol a tételek eladási és beszerzési ára mellett az ELÁBÉ és Árrés információk is megtekinthetők. 

Termékenkénti készletgazdálkodás

A programban termékenkénti készletgazdálkodás listát is előállíthat, mely egy kombinált táblázatot jelenít meg. Ebben a készletei változását követheti nyomon. Tartalmaz minden, a készlettel kapcsolatos termékmozgást.

Raktári gyáriszámok listája

A terméktörzsben szereplő gyáriszámos, LOT / Sarzs számos, szavatossági idővel, szín, vagy méret osztály besorolással ellátott termékek készlet információit is lekérdezheti.

Bizonylatok tételes lekérdezése

Minden bizonylatot, akár bizonylattípusra szűrve is tételesen megjeleníthet ebben a listában.

Szállítói rendelés összesítő

Összesítheti szállítói rendeléseit is termékek alapján, ezáltal áttekinthetővé válik, milyen megrendelések aktuálisak. Kiválasztott időszakokra is indíthat lekérdezéseket.

Általános információk a készletkezelő programhoz
Hálózatos használat

Több számítógépen, több felhasználó akár egyidőben is dolgozhat a rendszerben.

Valutakezelés

Bármilyen valutát kezelhet a programban.

Bizonylattömbök kezelése

Több, külön sorszámozással készített bizonylattömböt is kezelhet a programban, akár többféle valutában.

Excel táblázatból adatfeltöltés (excelimporter)

Már meglévő ügyfél és számlatükör adatait a megfelelő paraméterezést követően feltöltheti a programba.

Több szállítói profil

A programban több szállítói profilt is létrehozhat. Ez abban az esetben lehet szükséges, hogy ha a cég több bankszámlaszámmal rendelkezik, illetve ha azt szeretné, hogy bizonyos bizonylatokon más szállítói adatok szerepeljenek.

Egyidejű felhasználók száma a készletkezelőben

A Kulcs-Készlet Startban: 1

A Kulcs-Készlet Perfektben: 2-5

A Kulcs-Készlet Prémiumban: 6-

Adatbiztonság
Eseménynaplózás

Az eseménynaplózási funkció segítségével pontosan nyomonkövetheti a programban végzett tevékenységeket felhasználónként.

Automatikus adatbázismentés

Előre beállított rendszerességgel automatikusan elvégezhető az adatbázisok mentése, így nem vész el az elvégzett munka eredménye.

Felhasználói tevékenységek jogosultsághoz kötése

Beállíthatja, hogy mely adatokhoz és modulokhoz mely munkavállalók férhetnek hozzá és milyen műveleteket végezhetnek el. Kialakíthat felhasználói csoportokat, hozzáférési szinteket és jogosultságokat.

Ügyfél- és beszállítókezelés
Ügyfelek, beszállítók nyilvántartása

Valamennyi, az ügyfeleivel kapcsolatos adatot felviheti a rendszerbe, melyeket kimutatások, valamint bizonylatok előállítása során is felhasználhat.

Ügyfél- és beszállítókezelés részletes adatokkal

Minden, az ügyfelekhez, illetve beszállítókhoz kapcsolódó adatot rögzíthet a rendszerben és azokat bizonylatok, kimutatások és dokumentumok elkészítéséhez könnyedén felhasználhatja.

Projektkezelés

Korlátlan számban kialakíthat a saját működését leginkább lefedő projekteket, melyekhez igény szerint hozzákapcsolhat ügyfeleket, részleg- és munkaszámokat, valamint bizonylatokat. Az egyes projektekhez kapcsolódó adatokat így bármikor lekérdezheti és áttekintést kaphat azok aktuális állásáról.

Szerződések kezelése

Az egyes ügyfelekhez hozzárendelheti a kapcsolódó szerződéseket és más dokumentációkat, így nem kell hosszasan keresgélnie, ha a megállapodások részleteit szeretné megnézni.

Etikettnyomtatás

Az etikett méretének és tartalmának beállítása után ügyfél- és terméketiketteket nyomtathat a rendszerből.

Borítéknyomtatás

Lehetőség van közvetlenül a borítékokra való nyomtatás beállítására is, ha nem etiketteket használ a levelezésben. A nyomtatást az ügyfél- és a számlalistából is elindíthatja.

Terméktámogatás
Folyamatos fejlesztés és termékfrissítés

Ha Kulcs-Soft szoftvert vásárol, és élő szerződéssel rendelkezik, lehetősége van a frissítések letöltésére. Fejlesztői munkánk folyamatos, mindig arra törekszünk, hogy a legjobb megoldásokat biztosítsuk ügyfeleink számára.

Törvényi változások naprakész követése

A törvényi változásokat azonnal beépítjük a szoftvereinkbe és a frissítéseket elérhetővé tesszük ügyfeleink számára. Ha ezeket letölti, biztos lehet benne, hogy a jogszabályoknak megfelelő módon végzi munkáját.

Telefonos és e-mailes segítségnyújtás

A legjobb szakértőkkel dolgozunk, legyen szó a fejlesztőinkről vagy az ügyfélszolgálati munkatársainkról. Nyugodtan fordulhat hozzánk, hogy mindig megfelelő tájékoztatást kapjon programjaink működéséről, beüzemeléséről és az alapvető jogszabályi előírásokról.

Telefonon és e-mailben 8:30-tól 17 óráig elérhetők munkatársaink, de külön díj ellenében személyes kapcsolattartót is biztosítunk ügyfeleink számára, akit a hét bármely napján, 24 órában elérhet.

Fejlesztési igények fogadása

Ügyfeleink bármikor beküldhetnek fejlesztési kéréseket, igényeket, melyeket szívesen elkészítünk, illetve beépítünk szoftvereinkbe. Ha az adott kérés szélesebb kört is érinthet, annak elérhetővé tétele mellett a fejlesztést is ingyenesen végezzük.

Ha csupán az adott cég életében használható az adott kérés, akkor fejlesztői díj ellenében van lehetőség a kért funkció lefejlesztésére.

Ügyfélportál hozzáférés

Az ügyfélportálon mindig nyomon követheti, hogy milyen státusza van előfizetésének, pontosan milyen szoftvert, illetve szoftvereket vásárolt meg tőlünk és hogy minden frissítést letöltött-e már. A portál nyitóoldalán akár személyre szabott módon is megjeleníthet az Ön által használt szoftverből kinyert információkat.

Online tudásbázis hozzáférés

Hozzáférhet a ma már sokezer oldalt felölelő Online tudásbázisunkhoz, melyben minden tudnivalót megalál az egyes programok kezelésére és a jogszabályi előírásokra vonatkozóan. Az itt található anyagokat folyamatosan frissítjük és bővítjük, és igyekszünk a lehető legrészletesebb bemutatásra annak érdekében, hogy mindig érthetőek és könnyen követhetők legyenek.

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb konstrukciót

Konstrukciók Kulcs-Készlet Start Kulcs-Készlet Perfekt Kulcs-Készlet Prémium
Nettó ár
Kiegészítő modulok Nettó ár
Webáruház modul

Egyre többen online vásárolnak. Nagyon fontos, hogy amikor a felhasználók információkat keresnek vagy vásárolni szeretnének, az Ön termékeivel is találkozzanak és az is, hogy gyorsan, gond nélkül tudjanak vásárolni, ha az Ön ajánlatát választják.

Egy saját webshop fejlesztése rendkívül időigényes, költséges és bizonytalan a kimenetele, valamint fenntartásásával is folyamatosan foglalkozni kell. A Kulcs-Webáruház modul ezzel szemben pillanatok alatt, rendszergazdai segítségnyújtás szükségessége nélkül teszi lehetővé a saját online bolt kialakítását.

A sztenderdizált megoldásoknak köszönhetően ráadásul biztos, hogy a felhasználói élmény megfelelő, a vásárlás folyamata a megszokott módon zajlik és nem utolsósorban biztonságos.

Általános információk:

Korlátlan számú feltölthető termék

A webáruházba korlátlan számú terméket feltölthet, ezáltal akkora boltot alakíthat ki, amekkorát csak szeretne.

Saját domain ingyenes beállítása

Egy alkalommal ingyenesen beállítjuk saját domain-jét, így a vásárlók valóban az Ön márkájához kötik a szolgáltatást. Ha esetleg további változtatások lennének szükségesek, kedvező áron tudunk segítséget nyújtani – hívja ügyfélszolgálatunkat a részletekért.

Céginformációk kiemelt megjeleníthetősége

Az Ön cégére vonatkozó adatok puszta megjelenítésén túl lehetősége van azok kiemelésére is.

Tetszőleges kezdőlap beállítás

Igény szerint bármilyen kezdőlapot beállíthat, így azok az információk lesznek láthatók, amik az Ön számára a legfontosabbak.

Szöveges és képi tartalom kezelése

Mind a szövegek, mind a képek szerkesztésében nagy szabadságot élvezhet, ezáltal a webáruház kialakítása épp olyan lesz, amilyennek megálmodta.

Többnyelvűség

Több nyelvi verzióban is kialakíthatja webáruházát, így a nemzetközi értékesítésnek sem lehet akadálya.

Szállításiköltség-kalkuláció

Az összeállított kosár értéke, a megrendelni kívánt termékek összsúlya, vagy ezek valamilyen kombinációja alapján szállítási költséget is kalkulálhat, így a vásárlók mindig pontosan láthatják, hogy rendelésük mennyibe kerül.

Bankkártyás fizetés

Valamennyi ismert és elterjedt bankkártya típussal fizethetnek vásárlói, így biztosan fel tud kínálni számukra nekik megfelelő megoldást.

PayPal fizetés

A PayPal a világ egyik legismertebb alternatív fizetési megoldása, melyet a magasabb fokú biztonság és egyben nagyobb kényelem miatt szívesen használnak a vásárlók. Ha ezt a fizetési lehetőséget hozzácsatolja a bankkártyás megoldáshoz, sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy látogatói valóban vásárolni fognak a honlapján.

Rendelés státuszának követése

Lehetőség van arra, hogy a megrendelt áru státuszáról információkat nyújtson vevői számára. Így például megjelölheti a csomag elindításának dátumát, ami alapján a szállítás módjától függően kikalkulálható, mikor érkezik meg a címzetthez.

Google Analytics integráció

Bekötheti webshopjába a Google Analytics-et, így akár élőben is követheti a felhasználók viselkedését a honlapon és kiértékelheti tevékenységüket. Beállíthat célokat és konverziókat, így pénzben kifejezve is láthatja a webshopra irányított kampányai eredményességét.

Közösségi média megosztás

A termékek adatlapját közösségi megosztási gombokkal is bővítheti, így a felhasználók könnyedén közzétehetik azokat saját profiljaikban valamennyi nagyobb közösségi site-on. Ez nagy mértékben növelheti az új potenciális vásárlók számát, hiszen a barátok és ismerősök részéről történő személyes meggyőzés a leghatékonyabb vevőszerző módszer.

Választható ingyenes design sablonok

Számos ingyenes sablon közül választhatja ki az Ön meglévő honlapjához és brandjéhez leginkább illeszkedő designt, melyet bizonyos mértékben módosíthat is.

A tranzakciók értékét növelő funkciók

A webáruházakban számos olyan technikai megoldás van, melyek hatékonyan hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a vásárlók még több terméket, ezáltal nagyobb értékben vásároljanak. Ilyen például a szállítási költség elengedésének egy bizonyos értékhatárhoz való kötése, vagy a kiegészítő termékek ajánlása számos további lehetőség mellett.

Kiegészítő termékek ajánlása

Ha a felhasználó megnézi egy termék adatlapját, ahhoz kapcsolódó további termékajánlatokat láthat, így ha éppen szüksége van valamelyikre, vagy párosul hozzájuk egy kedvezmény is, megvásárolhat még mást is még azon felül, amit eredetileg keresett.

Ingyenes szállítási értékhatár beállítása

Meghatározhatja, hogy mekkora összeget kell elérnie a felhasználók rendelésének ahhoz, hogy a szállítás ingyenes legyen – ezáltal könnyedén elérhet egy magasabb kosárértéket.

Dinamikus bannerváltó

Webáruházának odalaira beállíthat egy dinamikus bannerváltót (slidert), amelyen a legfontosabb ajánlatokat, híreket mutathatja be a felhasználóknak. Ezzel a látványos és hatékony eszközzel azonnal informálhatja őket a legfontosabb hírekről és professzionális megjelenést kölcsönöz webáruházának.

Akciós árak beállítása

Könnyedén kezelheti akcióit, melyeket árban és százalékban is megadhat és beállításai automatikusan érvényesek lesznek a számlázó és a készletkezelő modulban egyaránt. Az árengedményeket időzítheti, valamint a boltjában és a webshopjában különböző árakat is meghatározhat.

Termékkép nagyítása

Sok olyan termék van, melyeket a felhasználók szívesen megnéznének közelről is, ilyenek például a ruhaneműk vagy bútorok. A nagyítási funkcióval erre is van lehetőségük.

Szerkeszthető termékoldal

Az egyes termékekhez tartozó oldalakat saját igényei és elképzelései mentén töltheti fel információkkal és meghatározhatja azok elrendezését is.

Választást segítő funkciók

Gyakran előfordul, hogy egy potenciális vásárló nem pontosan tudja, hogy mire lenne igénye vagy határozatlan a túl nagy kínálat miatt. Ebben az esetben nagyon fontosak a választást segítő funkciók, melyek olyan termékeket is megmutatnak, amelyeket nem biztos, hogy a felhasználó megtalált volna. Megajándékozhatja az „aha” élménnyel, amit az emberek mindig nagyra értékelnek.

Termékkatalogizálás több szempont szerint

Szabadon megállapíthat termékkategóriákat, melyekbe összerendezheti termékeit, hogy azokat a vásárlók könnyebben megtalálhassák és átlátható legyen számukra a rendszer.

Ajánlott termék modul

Az egyes termékekhez kapcsolódóan megjeleníthet további ajánlott termékeket, amivel megnövelheti a döntési lehetőségek számát és egyben a vásárlás értékét is.

Dinamikus termékajánló modul

Kialakíthat webshopja oldalain egy dinamikus termékajánlót is, melyben váltakoznak az ajánlott termékek. Ez egy nagyon jó lehetőség azoknak a kiemelésére, melyek melyek fontosak az Ön számára (pl. nyáron kertészeti termékek, télen karácsonyi díszítés), ezenkívül a vásárlóknak is további opciókat mutat meg.

Egyedi banner modul

Egyes terméktípusoknak vagy kategóriáknak egyedi bannert is készíthet, így mindig hangsúlyozhatja a legaktuálisabb ajánlatokat. Ezáltal a vásárlók dolgát is megkönnyítheti, hiszen ha például az év adott időszakában legjellemzőbb termékeket hangsúlyozza, nekik nem kell a kategóriák között keresgélniük, hanem azonnal a megfelelő helyre tudnak navigálni.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Egyedi design és fejlesztések

Ha szeretne egyedi kialakítású webáruházat, akkor designban és funkcióiban is az Ön igényeinek megfelelő rendszert fejlesztünk.

Oktatás

Új munkatársat foglalkoztató, illetve a rendszert mélységeiben megismerni kívánó ügyfeleinknek javasoljuk az oktatási szolgáltatásunkat, ahol valamennyi kérdésre választ kaphatnak és segítünk az ismeretek gyakorlati elsajátításában is.

Paraméterezés

Meglévő adatainak megfelelő paraméterezésében is segítünk, hogy gond nélkül importálhassa adatbázisát a webáruházba.

Webáruház elindítása

Webshopja indítását semmiképp nem szeretné a véletlenre bízni? Kérheti munkatársaink segítségét ebben is.

LOT, szín, méret, szavatosság modul

Ha szeretne beazonosítani és nyomonkövetni egyes termékcsoportokat és egyedi termékeket, egyszerűen megteheti a LOT, szín, méret, szavatosság modul segítségével.

A gyári számokon kívül LOT számmal/Sarzs számmal, szavatossági idővel és méret, szín osztálybasorolással illetheti termékeit. A kiválasztott információkat a bizonylatokon is megjelenítheti és szabadon meghatározott szűréssel bármikor lekérdezheti.

Funkciók:

Korlátlan rögzíthető ismérv

Korlátlan számú méret osztályt és osztályonként korlátlan számú ismérvet rögzíthet és kezelhető a programban.

Kitöltési segéd

A gördülékenyebb termék egyed információ adminisztrációjának megkönnyítésére egy kitöltési segéd is rendelkezésére áll.

Jelentések

Személyre szabható formátumú és tartalmú termék egyed riportok lekérdezésére és exportálására is lehetősége van.

LOT szám/Sarzs szám kezelés

Szabadon alakítható alfanumerikus gyári szám és LOT szám/Sarzs szám kezelés is elérhető a termék egyedek, vagy kötegek azonosításához.

Szavatossági idő kezelés

Szavatossági dátumot rendelhet egy termékhez, vagy termékhalmazhoz a szavatossági idő használatának aktiválása után. Ez lehetővé teszi, hogy a termékegyedeket szavatossági idő figyelembe vételével kezelje. Jellemzője, hogy a bizonylat tételben szereplő mennyiség szavatossági dátummal azonosítható és tovább részletezhető mennyiségekre vonatkozóan. A bevételezések során termék egyedekhez rendelt szavatossági idő alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, mely termékek bizonylatolását szeretné elvégezni.

Méretbesorolás kezelés

Amennyiben termékeit méretezés alapján sorolja be, a termékmennyiségek mozgásakor (be- és kimenő irány is), megadhatja, hogy milyen méretű készletből történjen a mozgás. Ez a funkció kombinálható a színbesorolás kezelésével.

Színbesorolás kezelés

Ha a termékeket szín alapján sorolja be, a termékek mozgásakor megadhatja, hogy mely színekből álló készletek esetén történjen mozgás. Jellemzője tehát, hogy a szín besorolással különböztethetők meg a termék egyedek a bizonylattételek kezelése során.  A bevételezésekben termék egyedekhez rendelt színbesorolás alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, melyik termék egyedekre vonatkozik az adott bizonylat.

Nyomtatási lehetőség a bizonylatokon

A termék egyed információkat a bizonylatokon is feltüntetheti.

Termék egyed információk megjelenítése

Termékenként, raktáranként és bizonylatonként is megjelenítheti a termék egyed információkat.

Kiszerelés modul

A kiszerelés modul biztosítja, hogy a beszerzéseket, raktárközi mozgásokat, vagy értékesítés során a termékmennyiségeket az adott helyzetben leginkább megfelelő kiszerelésben dokumentálhassa. A másodlagos mennyiségek beállítása után a bizonylatkiállítások, lekérdezések során a különböző kiszerelésekben is elérhető adatok nagyban megkönnyítik a készletkezelés ügyvitelét.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

Az elfoglalt vezetők, valamint főként az értékesítéssel foglalkozó munkatársak számára nyújt pótolhatatlan segítséget mobilportálunk, melyben bármikor átnézhetik a legfontosabb adatokat és kimutatásokat, árajánlatokat. Nem fordulhat elő, hogy kimarad egy fontos információ vagy elavult adatok alapján tárgyal.

iOS-en, Androidon és Windows Phone-on is hozzáférhető, így bármilyen platformon tudja használni.

Zárt rendszerben, biztonságosan készíthet számlákat távnyomtatással, aminek köszönhetően élvezheti az elektronikus számlázás és a papíralapú számlázás előnyeit is.

Ha így jár el, a számlázás a papír alapú számlák átlagos 300 forintos, míg az e-számlák 50 forintos árával szemben lényegében ingyenes, ami nagy számlaforgalomnál jelentős költségmegtakarítást tesz lehetővé.

A modul lehetőséget biztosít erőforrások (helyek, eszközök) eseményhez rendelésére, ezzel biztosítja azok foglaltsági adatainak nyilvántartását is. Ezen kívül az egyes naptárban rögzített eseményekhez emlékeztető, ismétlődő emlékeztető is kapcsolható. A bővített naptárkezelés része a csoportosított naptárnézet elérhetősége. Ez teszi lehetővé - többek között – az egyes erőforrások foglaltsági adatainak áttekinthető megjelenítését.

A naptárban rögzített eseményekhez emlékeztetőt és ismétlődő emlékeztetőt is kapcsolhat. A bővített naptárkezelés képes több féle nézetben megjeleníteni a vezetett eseményeket. A naptárnézetek között található olyan csoportosítási nézet is, amelynek segítségével dátumok vagy erőforrások szerint ellenőrizheti teendőit.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

A készletértékfeladás modul lehetőséget biztosít a tételes ellenőrzésre, mivel meghatározhat egy külön napló a készletkönyvelési tételek fogadásához. Továbbá a gyártási folyamatokkal rendelkező ügyfeleink részére is teljes körű megoldást nyújt, hiszen minden gyártott termék főkönyvi könyvelését is automatikusan rögzíti az adatátadással.

A modul használatával egy meghatározott időszakot tud feladni a könyvelés felé, így már azonnal, teljesen automatikusan könyvelődik minden készletkezelést érintő bizonylat. Ezzel rengeteg időt spórolhat meg, hiszen csökkennek a könyvelési munkák, valamint egyszerűsödnek az ellenőrzési feladatok.

A készletkönyvelési bizonylatokat bármikor feladhatja közvetlenül a könyvelő szoftverbe, ahol így azonnal átfogó képet kap cége eredményéről. Egyedi főkönyvi számot tud rendelni a készletmozgató bizonylatok mozgásneméhez, így könyvelését a törvényi előírásoknak megfelelően rögzítheti már a bizonylatok elkészítésének pillanatában.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Készlet Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékehez.

 

Kiegészítő hardverek Nettó ár
Vonalkód olvasó
A bolti termékek zömét már gyárilag ellátják vonalkóddal, így gyerekjáték az értékesítés! A pénztárgépes rendszerünk vonalkódos környezetben is jól használható, a termék vonalkódját leolvasva a pénztárgép azonnal lekéri a termék adatait a készletnyilvántartó programtól (terméknév, ár, áfa) és a beállított 
értékesítési szabályok alapján értékesíti azt. A nyugta lezárásakor a pénztárgép továbbítja a nyugtán szereplő mennyiségeket és árakat a készletnyilvántartó programnak, ami csökkenti az eladott termékek raktárkészletét, valamint rögzíti az értékesítés bizonylatát.
 
vonalkódos rendszer kitűnően alkalmazható olyan üzletek esetében is, ahol a vásárlók törzsvásárlói kártyával rendelkeznek. Az értékesítés megkezdésekor a törzsvásárlói kártyán lévő vonalkód alapján az ügyfél egyszerűen azonosítható, így az ügyfelek forgalma mérhető, megfigyelhető és elemezhető, valamint a kedvezményes árakat is igénybe tudják venni.
 
vonalkódolvasók több fajtája is kompatibilis a Kulcs-Pénztárgép rendszerrel, egyaránt csatlakoztatható hozzá infrás (CCD) és lézeres olvasó is, mely lehet kézi, asztali, pultba építhető, és vezeték nélküli is.
Irány a pénztár!

Kulcs-Készlet Demó letöltése

Próbálja ki kötelezettségek nélkül szoftverünk bemutató változatát!  Az ingyenesen telepíthető demó változatban meggyőződhet a program tudásáról, előnyeiről. 

Ez a változat érdekel leginkább: