Küldje el ezt a cikket! Küldje el ezt a cikket!
Cikk nyomtatása Cikk nyomtatása

Kulcs-Bér Modul: GYEMSZI


A modul lehetővé teszi az adatjelentést az illetmény- vagy bérnövelés összegéről a Gyógyszerészeti és Egészségügyi Minőség- és Szervezetfejlesztési Intézet felé.

Az adatszolgáltatás iránymutatás az orvosegyetemek és azon intézmények részére, amelyek egy dolgozó jogviszonyát több szakfeladat között megosztva, több rekordon tartják nyilván.

Programunkban lehetőséget biztosítunk ezen adatszolgáltatás elektronikus elkészítésére a bérprogramban rögzített, és kezelt adatok alapján, amely alkalmas a GYEMSZI által közzétett programba történő importálásra is.

A Kulcs-Bérbe belépve az Adatszolgáltatások/GYEMSZI felé opció lekérése után lehetőség nyílik az adatok felgyűjtésének időintervallum megadására.

Az adatszolgáltató szervezet adatai fejezetnél a következő adatok kitöltése szükséges:

-Az adatszolgáltató KSH törzsszáma, amelyet a bérprogramon belül a Beállítások/Cégadatok/KSH törzsszám opcióban adhat meg.

-A költségvetési intézmények törzsszáma a Pénzügyi Információs Rendszerben. A nem költségvetési intézmények esetén üresen hagyható, más esetben szükséges kitölteni. Ezt külön nem tárolja a program, hanem itt van lehetőség megadni.

-Adatszolgáltató szervezet neve, amely megegyezik a Beállítások/Cégadatok/Cégnév mezőben található adattal.

- Az adatszolgáltató szervezet alapvető államháztartási szakágazata (TEÁOR) mezőbe szintén a Beállítások/Cégadatok/TEÁOR mezőben található érték kerül.

-Az adatszolgáltató szervezet gazdálkodási-működési formája mezőbe pedig a Beállítások/Cégadatok/Munkaadói forma értéke kerül.

A következő lépésben megadhatjuk, hogy a különböző juttatásokat milyen GYEMSZI kód alá kívánjuk besorolni.  Bal oldalon a Pótlék mezőben láthatjuk a kategóriákat, amely sorokra külön-külön paraméterezhetőek a programban található jövedelem jogcímek gyűjtése. Az összeg típusát lenyitva megadható, hogy a rögzített, illetve a számfejtett jövedelem jogcím összegét kívánja-e felgyűjteni.

Amennyiben a paraméterezést elvégezte, az aktiváláshoz kattintson a „Jövedelem beállítás mentése” gombra.

Gyemszi- beállítás

A „tovább” gombot választva a „Havi bérszámfejtés adatok” ablakoz jutunk, ahol látni fogjuk az állományban nyilvántartott dolgozók adatait.

A GYEMSZI jelentés speciális adatigénye miatt néhány információt csak ezen a felületen van lehetőség megadni, amelyhez törzset is biztosítottunk. Tehát ezek az adatok csak itt adhatóak meg, a fentiekhez hasonlóan például a szakfeladat, eredeti képzettség…stb adatok más helyen nem adhatóak meg a programban.

Törzset biztosítunk:

  • a szakfeladat
  • az iskolai végzettség
  • a foglalkozási terület
  • és az eredeti képzettség kitöltéséhez.

A többi mezőt a program a cégben rögzített információk alapján tölti fel.

Csoportos adatmegadáshoz és törléshez jelöljön ki több cellát. Több cella kijelölhető az egér húzásával a gombjának lenyomása mellett, vagy a billentyűzet fel-le kurzor gombjának lenyomásával, a shift billentyű nyomva tartásával. A csoportos adatmegadás, és törlés opció az ablak fejlécében is elérhető.

Csoportos műveletek

A havi bérszámfejtési adatok megadásán továbblépve az „Állomány elkészítése, befejezés ” ablakhoz navigál a program. Ezen a képernyőn ellenőrizhetjük, hogy az imént felgyűjtött adatok milyen fájlba kerülnek. Ezt a fájlt később majd a GYEMSZI által publikált „Bérfejlesztés jelentés – GYemszi” programba tudják importálni. A Kulcs-Bér program txt kiterjesztésű állományt készít, amelyet a „Bérfejlesztés jelentés – GYemszi” program Fájl/Import opciójával emelhetnek be.


Hasznos volt az információ?
info

Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
Hasznos volt az információ?
info


Kapcsolódó bejegyzések