Kulcs-Soft
Ebben a kategóriában nincs talált
További találatok megtekintése

Kulcs-Ügyvitel Prémium

Töltse le az Ügyvitel Prémium demót
és kipróbálhatja valamennyi funkciót!


Forduljon hozzánk, ha kérdése van. Segítünk a döntésben.

Választható modulokkal
Több ezer elégedett ügyfél
Bell-Tron Kft.
“Ügyfélközpontú hozzáállásukkal hozzájárulnak a partnerek elégedettségéhez!”
Enterworks Kft.
“Szeretjük, mert könnyen kezelhető, bármikor, bárhonnan elérhető!”
Nexus Consulting Kft.
“Bármilyen kérdéssel fordulok Önökhöz a program kapcsán, mindig rugalmasak, segítőkészek.”
Mentődolgozók Önálló Szakszervezete
“Megbízhatóan működő ügyviteli programok és kiváló, segítőkész ügyfélszolgálat ez a Kulcs-Soft.”

Ez az amit keres?

Ideális választás a Kulcs-Ügyvitel Prémium integrált ügyviteli megoldás ha az alábbiak közül bármelyik igaz Önre.  

  • Egyetlen programon belül szeretné a számlázást és a kapcsolódó pénzmozgások nyilvántartását, valamint cége raktározott javainak nyilvántartását megoldani
  • Időt szeretne nyerni ügyviteli folyamataihoz kapcsolódó adminisztratív munka gyorsításával
  • Rugalmasan testre szabható megoldást keres, amit vállalkozása ügyviteli igényeit maximálisan kiszolgálja
  • Fontos Önnek az ügyfelekről rendelkezésre álló információk, a raktározott, megrendelt, kiszállításra váró termékek hatékony kezelése
  • Csökkentené a webáruház üzemeltetéshez, értékesítéshez, beszerzéshez, leltározáshoz, és egyéb ügyviteli folyamatokhoz kapcsolódó költségeit
  • Egyszerűen szeretné követni vállalkozása aktuális gazdasági helyzetét, raktárkészlet adatait 
  • Megbízható partnert keres, aki garantálja a jogszabályi előírásoknak megfelelő szoftvert
  • Könnyítené üzletviteli feladatait szakértő támogatás igénybevételével
  • Igényes, helytálló dokumentumokkal és pontos kimutatásokkal szolgálna

 

Nézzen bele a Kulcs-Ügyvitel Prémiumba!

Modulárisan bővíthető, komplex ügyviteli megoldás. Egyszerű használat, színvonalas dokumentumok, praktikus kimutatások.  

[GALÉRIA-#16]

 

Fontos, hogy a szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése mellett, otthonosan érezze  magát egy ügyviteli programban és szeresse a használatát és az elkészített dokumentumokat, kimutatásokat. 

 

Hogy érdemes választani?

Ellenőrzőlistánk segít, hogy a megfelelő ügyviteli megoldás mellett döntsön.

Tudja folytani a munkát ügyviteli szoftverében, ha cége fejlődésével a jelenleginél összetettebb elvárásai lesznek ügyviteli megoldásával szemben?

  • Igen. Az alap rendszerrel is is kezdhet, ha az az aktuális ügyviteli folyamatait kiszolgálja. Ha később iktatásra; készletezésével és számlázásával integrált webáruházra, LOT szám, szín, méret nyilvántartásra, készletérték feladásra, költségfelosztásra, ADR kezelésre, extra naptárkezelési funkciókra, vagy mennyiségi kiszerelés  kezelésre lesz szüksége, a Kulcs-Ügyvitelt adatvesztés nélkül nagyobb tudásszintű megoldásra bővítheti a kapcsolható modulok által.

 

Tudásszintje a kapcsolható moduloknak köszönhetően, sokrétűen és könnyen bővíthető.

 

Tovább tudja növelni értékesítési és beszerzési folyamatainak hatékonyságát és ezzel vásárlói kiszolgálásának színvonalát modern kiegészítő eszközökkel?

  • Az alaprendszerben is rendelkezésre állnak olyan lehetőségek, mint például az EDI rendszer kiépítés, e-számla kezelés, amit bevezetéskor még nem használnak ki a cég ügyvitelében, de a későbbiekben integrálják folyamataikhoz. Emellett, ha vonalkód olvasóval, pénztárgéppel, vagy felhős adatbázis kezeléssel, vagy további kényelmi és funkcionális lehetőségekkel egészítenék ki ügyviteli megoldásukat és kiemelt szolgáltatásokat vennének igénybe a szoftvermegoldást szállító cégtől, maximálisan számíthat a Kulcs-Ügyvitel Prémiumra. A Kulcs-Ügyvitel Prémium szoftverhez kapcsolhatók olyan megoldások és szolgáltatások, melyek a kereskedelmi és ügyviteli folyamatokat megkönnyítik, ezzel támogatják Önt a minőségi vállalkozás irányításban.

 

Kezelése folyamatosan egyszerűsíthető modern kiegészítő eszközökkel, exkluzív szolgáltatásokkal és megoldásokkal.

 

Saját webáruházat tud pillanatok alatt elindítani és hosszú távon üzemeltetni úgy, hogy az megbízhatóan kiváló minőségben kiszolgálja vásárlóit és mellette az értékesítés ügyviteli hátterét, számlázását, raktárkészlet nyilvántartását is biztosítja a Kulcs-Ügyvitel Prémium?

  • Napjainkban szinte elengedhetetlen az online értékesítési lehetőségek kihasználása. Az internetes vásárlásokból stabil bevétel csak pontos megrendelt mennyiség nyomon követéssel és precíz készletezési információkkal érhető el, nem is beszélve a jogszabályi előírásoknak megfelelő, gyors számlázásról. A minimális készletszint beállításával könnyen áttekinthető, hogy milyen termékből kell utánpótlást rendelni, úgy, hogy a teljesítésre váró vevői kiszállítások rendben legyenek.A beérkező megrendelések és azok kiszállítási hátterének adminisztrációja, valamint a vásárlások kiszámlázása egyszerűen megoldható az integrált számlázást és raktárkészlet kezelést biztosító programban.

 

Számlázással, készletkezeléssel integrált saját webáruházat biztosító ügyviteli program, ami maximálisan megfelel a jelenkori elvárásoknak.

 

Támogatja a Kulcs-Soft abban, hogy a ügyviteli megoldása, annak kiegészítő lehetőségei és a kapcsolódó szolgáltatások közül biztosan a cége számára szükségeset válassza?

  • Az oldalon található leírások, képek, funkciótáblázat mellett, valamennyi funkció kipróbálható a demó feltelepítésével. Ezt mindenképp ajánljuk, hogy megtapasztalja a Kulcs-Ügyvitel Prémium hangulatát. Természetesen tudjuk, hogy az Ön ideje is véges, vagy a próbálgatás helyett jobban szereti, ha valaki megmutatja, mire képes a program. Ha így van, ne késlekedjen, írjon nekünk, vagy hívjon bennünket, mert a választásban készségesen segítenek kollégáink és ez Önnek semmiféle vásárlási kötelezettséget nem jelent. 

 

Választ kap minden, a prémium minőséget garantáló integrált ügyviteli megoldással kapcsolatosan felmerülő kérdésére..

Mennyibe kerül?

A Kulcs-Ügyvitel Prémium alaprendszerhez számos extra modult és szolgáltatást választhat.

A vállalkozása igényeit kiszolgáló ügyviteli rendszer program villámgyorsan kitermeli az árát.

Vásárlás előtt kipróbálhatja a Kulcs-Ügyvitel Prémium ügyviteli megoldás program demó változatát, ha pedig kérdése van, vagy egyszerűen csak gyorsabban szeretne döntést hozni, forduljon kollégáinkhoz, akik készségesen segítenek Önnek.

 

Kulcs-Ügyvitel Prémium
Kulcs-Ügyvitel Prémium
Korlátlan felhasználó
Mobilportál
Távnyomtatás
Korlátlan raktár
Hitelkeret kezelése
Bankbizonylat tételek
Összes funkció megtekintése
Vásárlási ár
Válasszon konstrukciót:

Mit kap a ügyviteli szoftvere megvásárlásakor?

A Kulcs-Ügyvitel Prémium birtokosaként, nem csak egy ügyviteli programmal lesz gazdagabb.

  • Kulcs-Soft ügyvitel Prémium programot
  • Az ügyviteli program már a demó letöltésekor az Ön gépére kerül. A vásárláskor kapott termékszám segítségével hozhatja létre saját cége adatbázisát a programban.

 

  • Egy év teljeskörű terméktámogatást
  • Jogi szabályozások változásának naprakész követése: A programokból mindig a legfrissebb jogszabályi előírásoknak megfelelően működő verziót használhatja. Időben gondoskodunk róla, hogy ügyviteli szoftvere frissítő változatát birtokba vegye.
  • Technikai és funkcionális frissítések: A jogszabályi változások követésén felül újabbnál újabb, a napi munkát megkönnyítő funkciókkal bővülnek programjaink.
  • Ügyfélszolgálati tanácsadás: Telefonos ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8:30-tól 17 óráig biztosít szakértő segítséget. Emellett e-mailben feltett kérdéseikre is választ kapnak.
  • Online tudásbázis: Folyamatosan bővülő szakmai portálunkon képekkel illusztrált, részletes szakmai és programhasználati leírásokkal támogatjuk munkáját. 
  • Ügyfélportál hozzáférés: Az Önre vonatkozó valamennyi fontos információ megtekinthető ügyfélportál fiókjában. A személyre szabott ajánlatokon kívül, itt megtalálja aktuális terméktámogatási szerződéseit, lejáratuk esetén pedig megújíthatja azokat.

Hogyan használja?

Első pillanattól segítjük, hogy a Kulcs-Ügyvitel Prémium hasznot hozzon Önnek.

Egy helyesen beállított és bevezetett ügyviteli megoldás garantálja, hogy könnyű legyen rendet tartani vállalkozásában.

Új Kulcs-Soft program vásárlása esetén az alábbi szolgáltatásainkkal tudjuk nyújtani

Programtelepítés

A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre.

A szolgáltatás előnye: A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre. A telepítés során esetlegesen felmerülő problémák azonnali és szakszerű megoldása. A feltelepített program(ok)ban a működéshez szükséges (hálózati, tűzfal és egyéb) beállítások elvégzése. Automatikus mentésfolyamatok beállítása. A telepített programok azonnali használatba vételének szakszerű biztosítása.

A szolgáltatás előnye: segítségünkkel megszabadul az esetleges hibás telepítésektől, informatikus szakemberek megbízásától, a telepítéshez szükséges rendszer- és beállítási ismeretek szükségességétől. Ki ismerné jobban a Kulcs-Soft programok telepítési követelményeit és beállításait, mint a Kulcs-Soft munkatársai?

Megjegyzés: a számítógépes hálózat kiépítését nem tartalmazza a szolgáltatás, arról külön egyeztetés szükséges!

A szolgáltatás időtartama: Az informatikai rendszertől függ, legalább 1 óra.

Kötelezettség nélküli ajánlatkérés
Óra
Perc

Rendszer paraméterei

Paraméterezés

Elvégezzük az alapvető beállításokat, testreszabjuk a törzsadatokat és kiosztjuk a jogosultságokat a vezetőkkel való egyeztetéseknek megfelelően.

A szolgáltatás leírása: Az alapbeállítások elvégzése, a törzsadatok testreszabása és a jogosultságok kiosztása - akár a korábbi vezetői egyeztetésen meghatározottak szerint. Amennyiben a szolgáltatást megelőzte egy korábbi rendszerből történő adatimport, a konvertált adatbázis(ok) betöltése. 

A szolgáltatás előnye: Szakértő munkatársaink elvégeznek Ön helyett minden olyan rendszer paraméterezést, melynek beállítása a későbbiekben a teljes rendszer működésére is kihathat. Mindezt azzal a szükséges rutinnal és felkészültséggel, melyet a Kulcs-Soft biztosíthat Önnek. 

A szolgáltatás időtartama: A rendszertől és a speciális paraméterektől függ, legalább 1 óra.

Kötelezettség nélküli ajánlatkérés
Óra
Perc

Rendszer paraméterei

Oktatás

Kifejezetten a programhasználatra irányuló oktatást is tartunk a bevezetés során, ahol a programok funkcióit, lehetőségeit ismertetjük meg részletesen és segítünk azok megtanulásában és begyakorlásában is. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás leírása: A programfunkciók, lehetőségek, munkafolyamatok részletes ismertetése és begyakorlása cégvezetés és a programo(ka)t kezelő alkalmazottak számára. A rendszer használatával kapcsolatos kérdések szakszerű, gyakorlatias megválaszolása, a napi munkarutin kialakítása a program(ok)ban. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás előnye: A Kulcs-Soft szakértői magas színvonalon és teljes alapossággal adják át az évek során összegyűjtött ismereteiket a programkezelésről, a rendszerben alkalmazható tippekről és trükkökről, valamint a kezelési rutinról - amivel Ön és munkatársai felbecsülhetetlen előnnyel kezdhetik meg a program(ok) használatát 

A szolgáltatás időtartama: A használt program(ok)tól függ, legalább 4 óra.

A későbbiekben belépő új munkatársak felkészítésére, illetve kiegészítő jellegű oktatásra is van lehetőség külön díjazás ellenében.

Kötelezettség nélküli ajánlatkérés
Óra
Perc

Rendszer paraméterei

Szolgáltatási díjak

Szolgáltatás jellege Feltétel Szolgáltatási díj Mennyiségi egység
Távoli asztal minden megkezdett 30 perc után számlázunk 20.000 Ft /óra
Szakértői óradíj 9:00-17:00 között 15.000 Ft /óra
Budapesti kiszállási díj egyszeri díj, irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén belül 15.000 Ft /alkalom
Vidéki kiszállási díj irodaházunk 30 km-es vonzáskörzetén kívül, oda-visszaútra 150 Ft /km
Kiküldetési díj vidéken tartózkodás esetén a szakértőink helyben töltik az éjszakát 25.000 Ft /fő/éj
Verziópótlási adminisztrációs díj régi telepítő kiküldése terméktámogatással nem rendelkező ügyfeleinknek 15.000 Ft /verzió

Rendszerkövetelmények

Felhasználói oldalon

Internet kapcsolat: Nem kötelező, de ajánlott
Operációs rendszer: Windows Vista, Windows Vista x64, Windows 7, Windows 7 x64, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10
Processzor: 1 GHz-es vagy annál gyorsabb processzor.
Memória: 1 GB vagy annál több.
Monitor: 1024 x 768 vagy nagyobb felbontású képernyő, legalább 16bit színű megjelenítő
Tárterület: 200MB merevlemez terület

Szerver oldalon, hálózatos használat esetében

Operációs rendszer: Windows Server 2003, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows 7, Windows 7 x64, Windows Server 2008, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10
Memória: 2GB, de 4 GB ajánlott!

Javaslatunk

Ha bizonytalan az Önök cégénél működő számítógépek felkészültségét illetően, javasoljuk, hogy kérje IT-munkatársainak segítségét, illetve vegye fel kapcsolatot a vevőszolgálatunkkal a bevezetés megkezdése előtt, hogy ne érje kellemetlen meglepetés.

Program funkciók listája

Kulcs-Ügyvitel Prémium Prémium
Számlázás
Proforma számla, Díjbekérő számla

Ha csökkenteni, illetve minimalizálni szeretné kintlevőségeit, érdemes lehet a proforma számlát használnia, mert ennek köszönhetően csak akkor kell szolgáltatnia, ha az ügyfél már fizetett. A pro forma (más néven proforma, vagy díjbekérő) egy olyan bizonylat, melyet a megrendelést követően az eladó küld a vevő részére, ami alapján a vevő kifizetheti az általa rendelt termék vagy szolgáltatás ellenértékét. Fontos viszont, hogy annak ellenére, hogy külalakban és tartalomban is nagyon hasonlít a számlához, valójában nem számla, azt nem helyettesíti.

   

 
Bejövő számla

Függetlenül attól, hogy szállítói vagy költségszámlákról van szó, a programban rögzítheti és nyilvántarthatja bejövő számláit, valamint utólag is listázhatja őket.

Kézi számla

Rögzítheti és nyilvántarthatja kézi számláit is a programban, ez a bevallások, kimutatások készítése során is hasznos lehet azon túl, hogy a program által kiállított számláival együtt kezelheti őket.

Előlegszámla

Ha az ügyfél termékértékesítés és szolgáltatásnyújtás teljesítését megelőzően az  ellenértékbe beszámítható pénzösszeget fizet, akkor előlegszámlát kell neki adni az átadott pénzösszeg feltüntetésével. Ezt egyszerűen elkészítheti a szoftver segítségével. Az előlegszámla készítésekor kiválaszthatja a szállító profilját és a vevő adatait. Elegendő csak a vevőt kiválasztani, a vevő többi adatát a program automatikusan beemeli. Megadhatja a teljesítés dátumát és a fizetés módját, és testre szabhatja a bizonylatot.

Kimenő számla

Elkészítheti és nyilvántarthatja kimenő számláit és követheti, hogy kiegyenlítették-e azokat attól függetlenül, hogy teljesen vagy részben fizették ki.

            

Helyesbítő számla

Ha valamilyen okból téves mennyiség vagy egységár szerepel egy kiállított számlán, a korrekciót helyesbítő számlával végezheti el.

Jótállási jegy

Kiállíthat jótállási jegyet a kiállított számla alapján. Ha a termék adataiban meg lett adva a garanciális napok száma, a program automatikusan kiszámolja a garanciális időszakot. Testreszabhatja a dokumentumot, így változtathat az elrendezésen és ráteheti cége logóját.

         

Intrastat

Az Intrastat sablonok és a termékekhez tartozó KN kódok használatával készült értékesítések és beszerzések listáját is lekérdezheti és exportálhatja .csv vagy .xls fájlba. Erre azoknak a cégeknek van szüksége, akik EU-tagállamból terméket hoznak be, vagy oda terméket visznek ki és ezek meghaladják az úgynevezett adatszolgáltatási küszöbértéket (melyet a KSH tesz közzé évente).

Környezetvédelmi termékdíj

Számláin feltüntetheti a környezetvédelmi termékdíjra vonatkozó információkat és számításokat egyaránt, hozzájuk kapcsolva az anyagazonosítót, ügyletkódot, származáskódot, termékdíj típust, előre elmentett, illetve tetszőleges szöveget. Ezenkívül a díjtételeket, kedvezményeket és a termékdíjösszesítőt is feltüntetheti a bizonylatokon.

Kötegelt számlanyomtatás

Egyszerre több számlát is kinyomtathat könnyedén, a megszokott többszörös kijelölés segítségével.

Elszámolási időszakos számlák kezelése

Az elszámolási időszakos ügyleteknél a számla teljesítési időpontja elválhat az elszámolási időszaktól. Ennek rögzítésére van lehetőség a programban, így a bevétel/költség könyvelési időpontja elválhat az áfa könyvelésének időpontjától.

E-számla

Az elektronikus számlázással rengeteg időt és pénzt takaríthat meg, ráadásul kímélheti a környezetet is. Leginkább a nagy mennyiségű, rendszeres számlázás esetében hasznos, de a legkisebb cégeknek is érdemes erre a formára váltania, mert a számlák azonnal megérkeznek a partnerekhez – legyenek azok akár külföldön -, valamint a keletkező adatokat egyszerűen kezelheti a Kulcs-Soft könyvelőprogramjában, illetve a nyilvántartásokban is.

EDI

Az elektronikus adatcsere (EDI rendszer) iparági szabványok együttesét takaró fogalom, mely lehetővé teszi az üzleti dokumentumok elektronikus cseréjét és a vállalatok közötti, folyamatorientált együttműködést. A számítógépek automatikusan küldenek adatokat egymás között és automatizált azok feldolgozása is. Előnye, hogy felváltja a papír alapú dokumentumkezelést, valamint, hogy a dokumentumok kezelése szabványoknak megfelelően történik. Jelentősen csökkenhet általa az üzleti kapcsolattartásra fordított költség.

Garanciális visszatartás

A Kulcs-Ügyvitelben lehetőség van a garanciális visszatartás feltüntetésére. Garanciális visszatartás esetén fel kell tüntetni teljes fizetendő összeget a számlán, de azt is, hogy ebből az összegből garanciális visszatartás történik, aminek kifizetése egy másik határidő lesz.

Ügyfél- és beszállítókezelés
Ügyfelek, beszállítók nyilvántartása

Valamennyi, az ügyfeleivel kapcsolatos adatot felviheti a rendszerbe, melyeket kimutatások, valamint bizonylatok előállítása során is felhasználhat.

Ügyfél- és beszállítókezelés részletes adatokkal

Minden, az ügyfelekhez, illetve beszállítókhoz kapcsolódó adatot rögzíthet a rendszerben és azokat bizonylatok, kimutatások és dokumentumok elkészítéséhez könnyedén felhasználhatja.

Projektkezelés

Korlátlan számban kialakíthat a saját működését leginkább lefedő projekteket, melyekhez igény szerint hozzákapcsolhat ügyfeleket, részleg- és munkaszámokat, valamint bizonylatokat. Az egyes projektekhez kapcsolódó adatokat így bármikor lekérdezheti és áttekintést kaphat azok aktuális állásáról.

Szerződések kezelése

Az egyes ügyfelekhez hozzárendelheti a kapcsolódó szerződéseket és más dokumentációkat, így nem kell hosszasan keresgélnie, ha a megállapodások részleteit szeretné megnézni.

Etikettnyomtatás

Az etikett méretének és tartalmának beállítása után ügyfél- és terméketiketteket nyomtathat a rendszerből.

Borítéknyomtatás

Lehetőség van közvetlenül a borítékokra való nyomtatás beállítására is, ha nem etiketteket használ a levelezésben. A nyomtatást az ügyfél- és a számlalistából is elindíthatja.

Ügyfélmegkeresések kezelése közös naptárban

Nagyban megkönnyíti csapata munkáját, hogy közösen kezelhető naptárban rögzíthetnek eseményeket emlékeztetőkkel, megjegyzésekkel, így láthatják, hogy egy projekt hol tart és milyen következő lépések várhatók az elkövetkező időszakban.

Megrendeléskezelés
Árajánlat

Kiállíthatja és nyilvántarthatja árajánlatait, melyeken automatikusan megjelennek a szállítói és vevői adatok, ha azokat előzetesen már rögzítette. Már meglévő árajánlatokat is felhasználhat újra - más vevői adatok feltüntetésével -, ami által nagyon sok időt megtakaríthat. Megadhatja az ajánlat érvényességének dátumát, valamint részlegszámot, munkaszámot, illetve projektet is hozzárendelhet. Lehetősége van a bizonylat testreszabására, így biztosan az Önök által használt dokumentumokhoz illeszkedik az ajánlat is.

            

Vevői megrendelés

Ha az ügyfél elfogadta az árajánlatot, rögzíthetjük megrendelését a rendszerben. Pár kattintással elkészítheti a szállítólevelet, illetve a számlát. Megadhatjuk a szállítói és vevői adatokat, valamint részlegszámot, munkaszámot, projektnevet is csatolhatunk hozzá.

          

Árkezelés
Árszabályok

A programban összevonva találhatja meg az árlisták és az árszorzók kezelését. A különbséget a kétfajta árképzési mód között alapvetően az adja, hogy százalékos kedvezményt használunk, vagy adott árral számolunk. A program az egyes ügyfelekhez beállított árszabálynak megfelelően jeleníti meg az árakat.

Időszaki kedvezmények kezelése

Megadhatja a kedvezményes időszakokat minden tételre vagy csak kiválasztott termékekre és szolgáltatásokra, így indíthat értékesítési kampányokat és a beállításokat azonnal érvényesítheti minden telephelyén.

Tételes kedvezmények kezelése

Bizonylatrögzítéskor meghatározhatunk tételekre vonatkozó kedvezményeket,  és ez a kedvezményadás akár csoportosan, több tételre vonatkozóan is elvégezhető.

Jelentések
Vevőforgalmi lista

Egészen részletes listát készíthetünk vevőinkről, amelyben nem csupán az alapadatok, hanem a számlákra vonatkozó valamennyi információ lekérdezhető. Ilyen például a pénznem vagy a fizetési mód is, de forgalom alapján is listázhatjuk vevőinket.

Vevői rendelés összesítő

A vevői rendeléseket összevonva is lekérdezhetjük az aktuális helyzetre vagy kiválasztott időszakokra vonatkozóan.

Termékenkénti eladások listája

Készíthet listát az egyes termékek eladásáról is, így láthatja az eladott mennyiséget, a nettó és bruttó értéket, az ÁFA összegét és az árrést is.

Árlista

Minden pillanatban a legfrissebb árak szerepelnek a rendszerben és bármikor lekérdezheti az aktuális és a korábbi árlistákat is, ami a kimutatások és az árajánlatok elkészítése során jelentősen megkönnyíti a munkát és minimalizálja a hibalehetőségeket.

Számlák kulcsonkénti bontása

Listákat készíthet a számlákról, áfa-kulcsaik szerint csoportosítva azokat.

Korosított kintlévőségi lista

A korosított kintlévőségi listának köszönhetően áttekintheti, hogy milyen várható bevételei, milyen költségei lesznek a jövőben a tartozások és kintlevőségek lekérdezésével. Képet kaphatunk a lejárt kintlévőségeinkről, illetve tartozásainkról is.

Környezetvédelmi termékdíj

Számláin feltüntetheti a környezetvédelmi termékdíjra vonatkozó információkat és számításokat egyaránt, hozzájuk kapcsolva az anyagazonosítót, ügyletkódot, származáskódot, termékdíj típust, előre elmentett, illetve tetszőleges szöveget. Ezenkívül a díjtételeket, kedvezményeket és a termékdíjösszesítőt is feltüntetheti a bizonylatokon.

Intrastat lekérdezések (vevői, és szállítói oldalon)

Értékesítés és beszerzés szempontjából is lekérdezhet Intrastat adatokat részletes vagy egyszerűsített adatszolgáltatás szerint.

Adatszolgáltatás NAV felé – PTGSZLAA, PTGSZLAH

Ha online pénztárgép helyett kizárólag számlák kibocsátásával teljesíti a nyugtakiadási kötelezettséget, hetente, illetve havonta kell jelentenie a készpénzes számlák forgalmát. A programban egyszerűen készíthet .xml formátumú exportot.

Szállítói megrendelés

A beszállítói felé elküldött, vagy elküldhető megrendeléseket is rögzítheti a rendszerben, és nyilvántarthatja, hogy rendeléseit részben vagy egészben teljesítették-e az adott beszállítók.

            

Szállító-forgalom szerinti lista

Összesítheti a bejövő számlák alapján a szállítói forgalmat, ezáltal többek között felmérheti, hogy mely szállító milyen volumenben értékesít terméket vagy szolgáltatást a cége számára.

Számlák kulcsonkénti bontása (szállítói oldal)

Lekérdezheti a szállítói számlákat azok áfa-kulcsai szerint.

Termékenkénti vásárlások listája

A vásárlásokat tekintheti át tételesen, termékekre bontva. A kimutatásban látható a termék valamennyi alapadata, így a nettó és bruttó ár, illetve az érvényesített ÁFA-kulcs.

Áfa egyenleg lista

A listaának köszönhetően azonnal áttekintheti a kimenő és szállítói számlákból legyűjtött adatok alapján a lekérdezett időszakra vonatkozó fizetendő és levonható ÁFA összegét és egyenlegét.

Bizonylatok tételes lekérdezése

A program által kezelt bizonylatokat tételesen lekérdezheti értékesítési vagy bevételi oldalról egyaránt.

 

Minimális mennyiségek kezelése

A készlet megfelelő szinten tartása válik lehetővé a termékekhez rendelhető minimális mennyiségek megadásával. Ezzel a lekérdezéssel ellenőrizhető, hogy mely termékekből van túl kevés a készleten. A funkció segítségével pedig időben tud gondoskodni ezek beszerzéséről.

Raktármozgás tételek listája

A készletmozgásokat érintő bizonylatokat találja ebbe a listába rendezve. Szűrhet számlára, szállítólevélre, raktárbizonylatra (raktári bevét, kiadás, raktárközi átadás) és gyártás-szétszerelés bizonylatra egyaránt.

Raktárkészlet

Az adott napra vonatkozóan rákereshet a termékek összkészletének listájára raktáranként vagy összesítve egyaránt.

Termékkarton

A termékkarton listában az adott időszakban a termékkel kapcsolatos, készletmozgásra utaló információkat mutató bizonylatokat jelenítheti meg.

Készlettörténet

Kiválasztott időszakra, napokra lebontva lekérdezheti az egyes termékekre vonatkozó készletinformációkat.

Készletérték

A készletérték pontos kiszámításának lehetősége nagyon fontos üzleti előnyt teremt meg. Segítségével mindig láthatja a készletértéket, a készletmennyiséget, és az átlag készletértéket termékekre lebontva. A programban többféle készletérték-számítási módszert használhat, így például a FIFO, elszámoló ár, illetve a mérlegelt átlagár módszere is elérhető.

Készletkönyvelés lista

Lehetősége van a bizonylatokon szereplő termékek összesítő listájának lekérdezésére, ahol a tételek eladási és beszerzési ára mellett az ELÁBÉ és Árrés információk is megtekinthetők. 

Termékenkénti készletgazdálkodás

A programban termékenkénti készletgazdálkodás listát is előállíthat, mely egy kombinált táblázatot jelenít meg. Ebben a készletei változását követheti nyomon. Tartalmaz minden, a készlettel kapcsolatos termékmozgást.

Raktári gyáriszámok listája

A terméktörzsben szereplő gyáriszámos, LOT / Sarzs számos, szavatossági idővel, szín, vagy méret osztály besorolással ellátott termékek készlet információit is lekérdezheti.

Távnyomtatás
Bizonylatok távnyomtatása

Ha fontos, hogy papír alapú számlákat küldhessen partnereinek, a programnak köszönhetően élhet a távnyomtatás lehetőségével, melynek segítségével az elektronikusan elküldött számlát ügyfele ki tudja nyomtatni. A rendszer zárt és védett, így teljesen biztonságos.Viszont nagyon hatékony és alacsonyabb költségekkel jár, mint a hagyományos számlázás.

Készletkezelés
Szállítólevél

A szállítólevél egy olyan bizonylat, amely a termékek eladó és vevő közötti helyváltoztatását, illetve a megrendelés teljesítését igazolja. A szállító ezt akkor állítja ki, ha termékeit egy másik helyre szállítja. A programban az ügyfél és a termék megjelölésén túl a teljesítés dátumát, valamint a raktárat is megadhatja és részleg-, munkaszámot vagy projektet is kapcsolhat hozzá. A bizonylatot személyre szabhatja, tehát saját sablont is kialakíthat.

            

Leltárív

A leltárkészítés során előállíthat leltáríveket is egy-egy raktárra vonatkozóan vagy összevontan, adott fordulónapra, akár visszamenőlegesen is. Itt beállíthatja, milyen információkat szeretne szerepeltetni a dokumentumon.

Gyártás és szétszerelés

Gyártási és szétszerelési folyamatokat, illetve azokkal kapcsolatos készletmozgásokat is dokumentálhat és kezelhet a bizonylatok kiállításával.

         

Súlykezelés

A programban és egyes bizonylatokon megjelenítheti a termékekhez kapcsolódóan azok nettó és bruttó súlyát, és természetesen ezeknek az összesítőjét is.

Gyáriszám kezelés

A programban lehetőség van a gyáriszámok megadására, ennek segítségével az egyes termékek cégünket érintő életútja végigkövethető. 

FIFO készletértékszámítás

A készletértékszámítás segítségével pontosan felmérheti, hogy a raktáron levő készletet mennyiért vette, mennyit ér a beszerzési ár alapján és várhatóan mennyi lesz a nyeresége, ha sikerül értékesíteni – a beszerzések sorrendjében. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.

Mérlegelt átlagáras készletértékszámítás

A mérlegelt átlagár készletértékszámítási módszerben a számítás során a mérlegelt ár figyelembe veszi a kiadásokat és a bevételeket is. A készletértéket mindig frissíti a program, ha változás történik a készletben.

Elszámolóáras készletértékszámítás

Az elszámolóáras készletértékszámítás nem veszi figyelembe a kiadásokat és a bevételeket. Nem a termékhez tartozó beszerzési árral, hanem a beállított elszámoló árral számol.

Vonalkód kezelése

A vonalkódkezeléssel sokkal gyorsabb munkavégzésre van lehetősége: az új termékek rendszerbe való felvitelében, azok kiadásában és azonosításában egyaránt segítséget nyújt. A vonalkód alapján történő termékfelismeréssel Önnek és munkatársainak csak a bevételezendő, vagy kiadandó mennyiséget kell a termékhez fel/beírnia, így ezzel negyedére csökkentheti az adminisztrációs terheket. Az ügyfelei beazonosítására is használhat vonalkódokat, így minden további nélkül bővítheti eladásösztönző tevékenységét hűségkártya-rendszerrel.

Gyűjtővonalkódolvasó kezelése

Pár másodperc alatt elkészíthet több (akár több száz) terméket tartalmazó bizonylatokat és leltáríveket is. A raktárban leolvassa a termékek vonalkódját, darabszámát, esetleg további egyedi azonosítóit, és az eszköz szoftverhez csatlakoztatásával megkapja a teljes terméklistát.

Bejövő szállítólevél

A beérkező árukról kapott, bejövő szállítóleveleket készíthet, abból termék etiketteket is nyomtathat, valamint pár kattintással kiállíthatja a hozzájuk tartozó bejövő számlákat is.

Szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készletstátuszok kezelése

Mindig pontosan nyilvántarthatja szabad, foglalt, beérkező és megrendelt készleteinek státuszát és azok mennyiségét.

Receptúra kezelés

A receptúrás, több elemből álló termékeket is tudja kezelni a programban. Ha receptúrás termék értékesítése történik, akkor ezen termék összetevőinek készlete változik meg. Az összetételt a bizonylatokon is megjelenítheti.

Készletkezelés az Ügyvitelben

Követheti a készleten lévő termékek mennyiségének változásait, legyen szó új tételekről vagy megvásárolt áruról.

Pénzügy
Kiegyenlítések kezelése

A saját ügyviteli folyamataihoz igazíthatja a kiegyenlítések kezelését, amit többféle módszerrel végezhet el. Legyen szó kimenő vagy bejövő számlákról, a kintlevőséges, illetve a részlegesen kiegyenlített számlákat kérdezheti le itt alapesetben, de kibővítheti más státuszú dokumentumokkal is a listát. Lehetősége van az átutalásos számlák utólagos kiegyenlítésére, illetve részkiegyenlítésére is.

Fizetési felszólítás

A kintlevőségek kezelésében nyújt fontos segítséget a fizetési felszólítások funkciója, ahol még a törvény által előírt késedelmi kamatok kiszámítására és feltüntetésére is lehetőség van. Listázhatja a ki nem egyenlített, lejárt számlákat és ebből választhatja ki, hogy mely esetekben szeretne fizetési felszólítást küldeni. Igény szerint különböző sablonokat alakíthat ki.

Hitelkeret

Lehetősége van arra, hogy a nem fizető, vagy későn fizető ügyfeleivel kapcsolatban pontos képet kapjon és értékesítés során figyelmeztesse a rendszer, amennyiben az előre beállított értékeket eléri a pénzügyileg rendezetlen tételek összege.

Házipénztár
Forintos pénztárbizonylatok

Programunkban pénztár bevételi és kiadási bizonylatokat készíthet, forintban.

Valutás pénztárbizonylatok

A bevételi és kiadási bizonylatokat valutában is előállíthatja.

Forintos bankbizonylatok

Rögzíthet és nyilvántarthat forintos bankbizonylatokat a programban.

Devizás bankbizonylatok

Devizás bankbizonylatokat is kezelhet.

Pénztárbizonylatok nyomtatása egyenként vagy csoportosan

Akár egyenként vagy bizonyos szempontok szerint csoportosítva is nyomtathatja a létrehozott pénztárbizonylatokat.

Pénztárzárás kezelése

Pénztárait lezárhatja adott időközönként. Ezt olyan időszakoknál célszerű megtennie, ahol a készpénz-forgalmat teljes egészében rögzítette és már nem szeretne módosítani rajta.

Automatikus árfolyamletöltés

A valutákat kezelő programverzióinkban automatikusan letöltheti az aktuális napi MNB árfolyamot.

Pénzkészletérték-számítás

Mérlegelt átlagáras, illetve FIFO pénzkészletérték-számításra is van lehetősége a programban.

Pénztárgép
Pénztárgép

A pénztárgépes értékesítéshez is készíthet számlát az elkészült pénztárgépes nyugta adatai alapján, ezenkívül kiegészítheti azokat például megjegyzéssel.

Adatátadás
Adatátadás könyvelő programba (számla adatok)

Lehetősége van a számla adatokat exportálni a Kulcs-Könyvelésbe, ami által jelentősen felgyorsíthatja a munkát és minimalizálhatja a hibalehetőségeket.

Mobilportál
Mobilportál

Az elfoglalt vezetők, valamint főként az értékesítéssel foglalkozó munkatársak számára nyújt pótolhatatlan segítséget mobilportálunk, melyben bármikor átnézhetik a legfontosabb adatokat és kimutatásokat, árajánlatokat. Nem fordulhat elő, hogy kimarad egy fontos információ vagy elavult adatok alapján tárgyal.

iOS-en, Androidon és Windows Phone-on is elérhető, így bármilyen platformon tudja használni.

Terméktámogatás
Folyamatos fejlesztés és termékfrissítés

Ha Kulcs-Soft szoftvert vásárol, és élő szerződéssel rendelkezik, lehetősége van a frissítések letöltésére. Fejlesztői munkánk folyamatos, mindig arra törekszünk, hogy a legjobb megoldásokat biztosítsuk ügyfeleink számára.

Törvényi változások naprakész követése

A törvényi változásokat azonnal beépítjük a szoftvereinkbe és a frissítéseket elérhetővé tesszük ügyfeleink számára. Ha ezeket letölti, biztos lehet benne, hogy a jogszabályoknak megfelelő módon végzi munkáját.

Telefonos és e-mailes segítségnyújtás

A legjobb szakértőkkel dolgozunk, legyen szó a fejlesztőinkről vagy az ügyfélszolgálati munkatársainkról. Nyugodtan fordulhat hozzánk, hogy mindig megfelelő tájékoztatást kapjon programjaink működéséről, beüzemeléséről és az alapvető jogszabályi előírásokról.

Telefonon és e-mailben 8:30-tól 17 óráig elérhetők munkatársaink, de külön díj ellenében személyes kapcsolattartót is biztosítunk ügyfeleink számára, akit a hét bármely napján, 24 órában elérhet.

Fejlesztési igények fogadása

Ügyfeleink bármikor beküldhetnek fejlesztési kéréseket, igényeket, melyeket szívesen elkészítünk, illetve beépítünk szoftvereinkbe. Ha az adott kérés szélesebb kört is érinthet, annak elérhetővé tétele mellett a fejlesztést is ingyenesen végezzük.

Ha csupán az adott cég életében használható az adott kérés, akkor fejlesztői díj ellenében van lehetőség a kért funkció lefejlesztésére.

Ügyfélportál hozzáférés

Az ügyfélportálon mindig nyomon követheti, hogy milyen státusza van előfizetésének, pontosan milyen szoftvert, illetve szoftvereket vásárolt meg tőlünk és hogy minden frissítést letöltött-e már. A portál nyitóoldalán akár személyre szabott módon is megjeleníthet az Ön által használt szoftverből kinyert információkat.

Online tudásbázis hozzáférés

Hozzáférhet a ma már sokezer oldalt felölelő Online tudásbázisunkhoz, melyben minden tudnivalót megalál az egyes programok kezelésére és a jogszabályi előírásokra vonatkozóan. Az itt található anyagokat folyamatosan frissítjük és bővítjük, és igyekszünk a lehető legrészletesebb bemutatásra annak érdekében, hogy mindig érthetőek és könnyen követhetők legyenek.

Válassza ki az Önnek legmegfelelőbb konstrukciót

Konstrukciók Kulcs-Ügyvitel Prémium Prémium
Vásárlási ár
Kiegészítő modulok Vásárlási ár
LOT, szín, méret, szavatosság modul

Ha szeretne beazonosítani és nyomonkövetni egyes termékcsoportokat és egyedi termékeket, egyszerűen megteheti a LOT, szín, méret, szavatosság modul segítségével.

A gyári számokon kívül LOT számmal/Sarzs számmal, szavatossági idővel és méret, szín osztálybasorolással illetheti termékeit. A kiválasztott információkat a bizonylatokon is megjelenítheti és szabadon meghatározott szűréssel bármikor lekérdezheti.

Funkciók:

Korlátlan rögzíthető ismérv

Korlátlan számú méret osztályt és osztályonként korlátlan számú ismérvet rögzíthet és kezelhető a programban.

Kitöltési segéd

A gördülékenyebb termék egyed információ adminisztrációjának megkönnyítésére egy kitöltési segéd is rendelkezésére áll.

Jelentések

Személyre szabható formátumú és tartalmú termék egyed riportok lekérdezésére és exportálására is lehetősége van.

LOT szám/Sarzs szám kezelés

Szabadon alakítható alfanumerikus gyári szám és LOT szám/Sarzs szám kezelés is elérhető a termék egyedek, vagy kötegek azonosításához.

Szavatossági idő kezelés

Szavatossági dátumot rendelhet egy termékhez, vagy termékhalmazhoz a szavatossági idő használatának aktiválása után. Ez lehetővé teszi, hogy a termékegyedeket szavatossági idő figyelembe vételével kezelje. Jellemzője, hogy a bizonylat tételben szereplő mennyiség szavatossági dátummal azonosítható és tovább részletezhető mennyiségekre vonatkozóan. A bevételezések során termék egyedekhez rendelt szavatossági idő alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, mely termékek bizonylatolását szeretné elvégezni.

Méretbesorolás kezelés

Amennyiben termékeit méretezés alapján sorolja be, a termékmennyiségek mozgásakor (be- és kimenő irány is), megadhatja, hogy milyen méretű készletből történjen a mozgás. Ez a funkció kombinálható a színbesorolás kezelésével.

Színbesorolás kezelés

Ha a termékeket szín alapján sorolja be, a termékek mozgásakor megadhatja, hogy mely színekből álló készletek esetén történjen mozgás. Jellemzője tehát, hogy a szín besorolással különböztethetők meg a termék egyedek a bizonylattételek kezelése során.  A bevételezésekben termék egyedekhez rendelt színbesorolás alapján tudja a további bizonylatok kiállítása során meghatározni, melyik termék egyedekre vonatkozik az adott bizonylat.

Nyomtatási lehetőség a bizonylatokon

A termék egyed információkat a bizonylatokon is feltüntetheti.

Termék egyed információk megjelenítése

Termékenként, raktáranként és bizonylatonként is megjelenítheti a termék egyed információkat.

Extra naptárkezelő modul

A modul lehetőséget biztosít erőforrások (helyek, eszközök) eseményhez rendelésére, ezzel biztosítja azok foglaltsági adatainak nyilvántartását is. Ezen kívül az egyes naptárban rögzített eseményekhez emlékeztető, ismétlődő emlékeztető is kapcsolható. A bővített naptárkezelés része a csoportosított naptárnézet elérhetősége. Ez teszi lehetővé - többek között – az egyes erőforrások foglaltsági adatainak áttekinthető megjelenítését.

A naptárban rögzített eseményekhez emlékeztetőt és ismétlődő emlékeztetőt is kapcsolhat. A bővített naptárkezelés képes több féle nézetben megjeleníteni a vezetett eseményeket. A naptárnézetek között található olyan csoportosítási nézet is, amelynek segítségével dátumok vagy erőforrások szerint ellenőrizheti teendőit.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

Webáruház modul

Egyre többen online vásárolnak. Nagyon fontos, hogy amikor a felhasználók információkat keresnek vagy vásárolni szeretnének, az Ön termékeivel is találkozzanak és az is, hogy gyorsan, gond nélkül tudjanak vásárolni, ha az Ön ajánlatát választják.

Egy saját webshop fejlesztése rendkívül időigényes, költséges és bizonytalan a kimenetele, valamint fenntartásásával is folyamatosan foglalkozni kell. A Kulcs-Webáruház modul ezzel szemben pillanatok alatt, rendszergazdai segítségnyújtás szükségessége nélkül teszi lehetővé a saját online bolt kialakítását.

A sztenderdizált megoldásoknak köszönhetően ráadásul biztos, hogy a felhasználói élmény megfelelő, a vásárlás folyamata a megszokott módon zajlik és nem utolsósorban biztonságos.

Általános információk:

Korlátlan számú feltölthető termék

A webáruházba korlátlan számú terméket feltölthet, ezáltal akkora boltot alakíthat ki, amekkorát csak szeretne.

Saját domain ingyenes beállítása

Egy alkalommal ingyenesen beállítjuk saját domain-jét, így a vásárlók valóban az Ön márkájához kötik a szolgáltatást. Ha esetleg további változtatások lennének szükségesek, kedvező áron tudunk segítséget nyújtani – hívja ügyfélszolgálatunkat a részletekért.

Céginformációk kiemelt megjeleníthetősége

Az Ön cégére vonatkozó adatok puszta megjelenítésén túl lehetősége van azok kiemelésére is.

Tetszőleges kezdőlap beállítás

Igény szerint bármilyen kezdőlapot beállíthat, így azok az információk lesznek láthatók, amik az Ön számára a legfontosabbak.

Szöveges és képi tartalom kezelése

Mind a szövegek, mind a képek szerkesztésében nagy szabadságot élvezhet, ezáltal a webáruház kialakítása épp olyan lesz, amilyennek megálmodta.

Többnyelvűség

Több nyelvi verzióban is kialakíthatja webáruházát, így a nemzetközi értékesítésnek sem lehet akadálya.

Szállításiköltség-kalkuláció

Az összeállított kosár értéke, a megrendelni kívánt termékek összsúlya, vagy ezek valamilyen kombinációja alapján szállítási költséget is kalkulálhat, így a vásárlók mindig pontosan láthatják, hogy rendelésük mennyibe kerül.

Bankkártyás fizetés

Valamennyi ismert és elterjedt bankkártya típussal fizethetnek vásárlói, így biztosan fel tud kínálni számukra nekik megfelelő megoldást.

PayPal fizetés

A PayPal a világ egyik legismertebb alternatív fizetési megoldása, melyet a magasabb fokú biztonság és egyben nagyobb kényelem miatt szívesen használnak a vásárlók. Ha ezt a fizetési lehetőséget hozzácsatolja a bankkártyás megoldáshoz, sokkal nagyobb a valószínűsége, hogy látogatói valóban vásárolni fognak a honlapján.

Rendelés státuszának követése

Lehetőség van arra, hogy a megrendelt áru státuszáról információkat nyújtson vevői számára. Így például megjelölheti a csomag elindításának dátumát, ami alapján a szállítás módjától függően kikalkulálható, mikor érkezik meg a címzetthez.

Google Analytics integráció

Bekötheti webshopjába a Google Analytics-et, így akár élőben is követheti a felhasználók viselkedését a honlapon és kiértékelheti tevékenységüket. Beállíthat célokat és konverziókat, így pénzben kifejezve is láthatja a webshopra irányított kampányai eredményességét.

Közösségi média megosztás

A termékek adatlapját közösségi megosztási gombokkal is bővítheti, így a felhasználók könnyedén közzétehetik azokat saját profiljaikban valamennyi nagyobb közösségi site-on. Ez nagy mértékben növelheti az új potenciális vásárlók számát, hiszen a barátok és ismerősök részéről történő személyes meggyőzés a leghatékonyabb vevőszerző módszer.

Választható ingyenes design sablonok

Számos ingyenes sablon közül választhatja ki az Ön meglévő honlapjához és brandjéhez leginkább illeszkedő designt, melyet bizonyos mértékben módosíthat is.

A tranzakciók értékét növelő funkciók

A webáruházakban számos olyan technikai megoldás van, melyek hatékonyan hozzájárulhatnak ahhoz, hogy a vásárlók még több terméket, ezáltal nagyobb értékben vásároljanak. Ilyen például a szállítási költség elengedésének egy bizonyos értékhatárhoz való kötése, vagy a kiegészítő termékek ajánlása számos további lehetőség mellett.

Kiegészítő termékek ajánlása

Ha a felhasználó megnézi egy termék adatlapját, ahhoz kapcsolódó további termékajánlatokat láthat, így ha éppen szüksége van valamelyikre, vagy párosul hozzájuk egy kedvezmény is, megvásárolhat még mást is még azon felül, amit eredetileg keresett.

Ingyenes szállítási értékhatár beállítása

Meghatározhatja, hogy mekkora összeget kell elérnie a felhasználók rendelésének ahhoz, hogy a szállítás ingyenes legyen – ezáltal könnyedén elérhet egy magasabb kosárértéket.

Dinamikus bannerváltó

Webáruházának odalaira beállíthat egy dinamikus bannerváltót (slidert), amelyen a legfontosabb ajánlatokat, híreket mutathatja be a felhasználóknak. Ezzel a látványos és hatékony eszközzel azonnal informálhatja őket a legfontosabb hírekről és professzionális megjelenést kölcsönöz webáruházának.

Akciós árak beállítása

Könnyedén kezelheti akcióit, melyeket árban és százalékban is megadhat és beállításai automatikusan érvényesek lesznek a számlázó és a készletkezelő modulban egyaránt. Az árengedményeket időzítheti, valamint a boltjában és a webshopjában különböző árakat is meghatározhat.

Termékkép nagyítása

Sok olyan termék van, melyeket a felhasználók szívesen megnéznének közelről is, ilyenek például a ruhaneműk vagy bútorok. A nagyítási funkcióval erre is van lehetőségük.

Szerkeszthető termékoldal

Az egyes termékekhez tartozó oldalakat saját igényei és elképzelései mentén töltheti fel információkkal és meghatározhatja azok elrendezését is.

Választást segítő funkciók

Gyakran előfordul, hogy egy potenciális vásárló nem pontosan tudja, hogy mire lenne igénye vagy határozatlan a túl nagy kínálat miatt. Ebben az esetben nagyon fontosak a választást segítő funkciók, melyek olyan termékeket is megmutatnak, amelyeket nem biztos, hogy a felhasználó megtalált volna. Megajándékozhatja az „aha” élménnyel, amit az emberek mindig nagyra értékelnek.

Termékkatalogizálás több szempont szerint

Szabadon megállapíthat termékkategóriákat, melyekbe összerendezheti termékeit, hogy azokat a vásárlók könnyebben megtalálhassák és átlátható legyen számukra a rendszer.

Ajánlott termék modul

Az egyes termékekhez kapcsolódóan megjeleníthet további ajánlott termékeket, amivel megnövelheti a döntési lehetőségek számát és egyben a vásárlás értékét is.

Dinamikus termékajánló modul

Kialakíthat webshopja oldalain egy dinamikus termékajánlót is, melyben váltakoznak az ajánlott termékek. Ez egy nagyon jó lehetőség azoknak a kiemelésére, melyek melyek fontosak az Ön számára (pl. nyáron kertészeti termékek, télen karácsonyi díszítés), ezenkívül a vásárlóknak is további opciókat mutat meg.

Egyedi banner modul

Egyes terméktípusoknak vagy kategóriáknak egyedi bannert is készíthet, így mindig hangsúlyozhatja a legaktuálisabb ajánlatokat. Ezáltal a vásárlók dolgát is megkönnyítheti, hiszen ha például az év adott időszakában legjellemzőbb termékeket hangsúlyozza, nekik nem kell a kategóriák között keresgélniük, hanem azonnal a megfelelő helyre tudnak navigálni.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Egyedi design és fejlesztések

Ha szeretne egyedi kialakítású webáruházat, akkor designban és funkcióiban is az Ön igényeinek megfelelő rendszert fejlesztünk.

Oktatás

Új munkatársat foglalkoztató, illetve a rendszert mélységeiben megismerni kívánó ügyfeleinknek javasoljuk az oktatási szolgáltatásunkat, ahol valamennyi kérdésre választ kaphatnak és segítünk az ismeretek gyakorlati elsajátításában is.

Paraméterezés

Meglévő adatainak megfelelő paraméterezésében is segítünk, hogy gond nélkül importálhassa adatbázisát a webáruházba.

Webáruház elindítása

Webshopja indítását semmiképp nem szeretné a véletlenre bízni? Kérheti munkatársaink segítségét ebben is.

A kiszerelés modul biztosítja, hogy a beszerzéseket, raktárközi mozgásokat, vagy értékesítés során a termékmennyiségeket az adott helyzetben leginkább megfelelő kiszerelésben dokumentálhassa. A másodlagos mennyiségek beállítása után a bizonylatkiállítások, lekérdezések során a különböző kiszerelésekben is elérhető adatok nagyban megkönnyítik a készletkezelés ügyvitelét.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

A készletértékfeladás modul lehetőséget biztosít a tételes ellenőrzésre, mivel meghatározhat egy külön napló a készletkönyvelési tételek fogadásához. Továbbá a gyártási folyamatokkal rendelkező ügyfeleink részére is teljes körű megoldást nyújt, hiszen minden gyártott termék főkönyvi könyvelését is automatikusan rögzíti az adatátadással.

A modul használatával egy meghatározott időszakot tud feladni a könyvelés felé, így már azonnal, teljesen automatikusan könyvelődik minden készletkezelést érintő bizonylat. Ezzel rengeteg időt spórolhat meg, hiszen csökkennek a könyvelési munkák, valamint egyszerűsödnek az ellenőrzési feladatok.

A készletkönyvelési bizonylatokat bármikor feladhatja közvetlenül a könyvelő szoftverbe, ahol így azonnal átfogó képet kap cége eredményéről. Egyedi főkönyvi számot tud rendelni a készletmozgató bizonylatok mozgásneméhez, így könyvelését a törvényi előírásoknak megfelelően rögzítheti már a bizonylatok elkészítésének pillanatában.

Megvásárolható:

  • Kulcs-Készlet Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékehez.

 

A költségfelosztás modul a költségek termékekre való rávetítésében és ezáltal az eladási árak meghatározásában lehet segítségére. Használatával teljesen pontosan követheti, hogy egy adott termék beszerzése mennyibe került, így nem fordulhat elő, hogy olyan árat ad meg, mely már veszteséget termelne cége számára. Figyelembe vehet mennyiséget, összeget, nettő vagy bruttó súlyt vagy egységárat is a ráosztás során.


Megvásárolható:

  • Kulcs-Számla Perfekt
  • Kulcs-Számla Prémium
  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

termékekhez.

A Veszélyes Áruk Nemzetközi Közúti Szállításáról szóló Európai Megállapodás (ADR) szerinti okmányok kiállítása és nyilvántartása lehetségessé vált az alap programokhoz illeszthető modul segítségével.

A modul lehetőséget biztosít a termékek ADR szempontból fontos jellemzőinek már a termék adatlapon történő rögzítésére. Így ez alapján a programban kiállított szállítóleveleken automatikusan megjelenik a szükséges információ a kapcsolódó adattartalommal. Itt kulcsfontosságú szerep jut az okmányoknak, hiszen azok adminisztratív hibája a szállítás zavartalan lebonyolítását akadályozhatják meg. A modulnak köszönhetően mindig szabályos dokumentumokat állíthat ki gyorsan és egyszerűen.

Megvásárolható a következő termékekhez:

  • Kulcs-Számla és Készlet Perfekt
  • Kulcs-Számla és Készlet Prémium
  • Kulcs-Ügyvitel Prémium

A kiegészítő modul biztosítja a beérkező számlák (szállítói számlák) csv fájlformátumból történő importálását a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád szállítói számlák kezelését biztosító programváltozatába.

Ilyen igény merülhet fel többek között olyan esetben, ha külső alkalmazásban rögzített szállítói számlák tömeges programba emelésére lenne szükség.

A kiegészítő modul biztosítja a normál kimenő számlák csv fájlformátumból történő importálását a Kulcs-Ügyvitel termékcsalád számlázó funkciókat tartalmazó programváltozatába.

Ilyen igény merülhet fel többek között olyan esetben, ha külső alkalmazásban kiállított számlák tömeges programba emelésére van szükség.

Kiegészítő szolgáltatások Vásárlási ár
Programtelepítés

A szolgáltatás előnye: A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre. A telepítés során esetlegesen felmerülő problémák azonnali és szakszerű megoldása. A feltelepített program(ok)ban a működéshez szükséges (hálózati, tűzfal és egyéb) beállítások elvégzése. Automatikus mentésfolyamatok beállítása. A telepített programok azonnali használatba vételének szakszerű biztosítása.

A szolgáltatás előnye: segítségünkkel megszabadul az esetleges hibás telepítésektől, informatikus szakemberek megbízásától, a telepítéshez szükséges rendszer- és beállítási ismeretek szükségességétől. Ki ismerné jobban a Kulcs-Soft programok telepítési követelményeit és beállításait, mint a Kulcs-Soft munkatársai?

Megjegyzés: a számítógépes hálózat kiépítését nem tartalmazza a szolgáltatás, arról külön egyeztetés szükséges!

A szolgáltatás időtartama: Az informatikai rendszertől függ, legalább 1 óra.

Paraméterezés

A szolgáltatás leírása: Az alapbeállítások elvégzése, a törzsadatok testreszabása és a jogosultságok kiosztása - akár a korábbi vezetői egyeztetésen meghatározottak szerint. Amennyiben a szolgáltatást megelőzte egy korábbi rendszerből történő adatimport, a konvertált adatbázis(ok) betöltése. 

A szolgáltatás előnye: Szakértő munkatársaink elvégeznek Ön helyett minden olyan rendszer paraméterezést, melynek beállítása a későbbiekben a teljes rendszer működésére is kihathat. Mindezt azzal a szükséges rutinnal és felkészültséggel, melyet a Kulcs-Soft biztosíthat Önnek. 

A szolgáltatás időtartama: A rendszertől és a speciális paraméterektől függ, legalább 1 óra.

Oktatás

A szolgáltatás leírása: A programfunkciók, lehetőségek, munkafolyamatok részletes ismertetése és begyakorlása cégvezetés és a programo(ka)t kezelő alkalmazottak számára. A rendszer használatával kapcsolatos kérdések szakszerű, gyakorlatias megválaszolása, a napi munkarutin kialakítása a program(ok)ban. A szolgáltatás árát az oktatás időtartama és a kiszállási díj befolyásolhatja.

A szolgáltatás előnye: A Kulcs-Soft szakértői magas színvonalon és teljes alapossággal adják át az évek során összegyűjtött ismereteiket a programkezelésről, a rendszerben alkalmazható tippekről és trükkökről, valamint a kezelési rutinról - amivel Ön és munkatársai felbecsülhetetlen előnnyel kezdhetik meg a program(ok) használatát 

A szolgáltatás időtartama: A használt program(ok)tól függ, legalább 4 óra.

A későbbiekben belépő új munkatársak felkészítésére, illetve kiegészítő jellegű oktatásra is van lehetőség külön díjazás ellenében.

A szolgáltatás leírása: Felhő szolgáltatásunk a korlátlan szoftverhasználat lehetőségét adja kezébe, platformfüggetlenül.

A szolgáltatás előnye: Felhő szolgáltatásunk segítségével Ön bárhonnan, bármilyen operációs rendszerről egyszerűen, biztonságosan tudja használni megrendelt szoftverét. A tárolt adatokhoz kizárólag Ön fér hozzá.

A szolgáltatás időtartama: min. 1 hónap, és az ár személyenként értendő

Irány a pénztár!

Kulcs-Ügyvitel Prémium Demó letöltése

Próbálja ki kötelezettségek nélkül szoftverünk bemutató változatát!  Az ingyenesen telepíthető demó változatban meggyőződhet a program tudásáról, előnyeiről.