Új ügyviteli és kényelmi funkciókkal bővült a rendszer

Bejegyzés nyomtatása

Új bizonylat kezelési funkciók – részletesebben…

Nyomtatás PDF fájlba – részletesebben…

Importálás Excelből – részletesebben…

Részleg és munkaszám kezelés – részletesebben…

  

Új bizonylat kezelési funkciók

Előleg számla kezelése

A törvényi előírásoknak megfelelő előleg-kezelést biztosítja új bizonylat típusunk kiállításának és végszámlában történő felhasználásának lehetősége.

Az előlegszámlák kezelése nagymértékben megegyezik a kimenő számlákéval. Kiállításukra a Számla menüpontban van lehetőség.

ksz_start_vt_02

A számlák listájában érhető el az előleg számlák karbantartásához szükséges valamennyi funkció (kivetítés, nyomtatás, szűrés, stornózás, stb.).

ksz_start_vt_03

Az előleg számlák végszámlában történő felhasználására a végszámla kiállítása során van lehetőség. Az Előleg számla felhasználása gomb segítségével érhető el a számlán szereplő partner – még fel nem használt – előleg számláinak listája.

A kiállított végszámlán az előleg tételek Áfa összesítője külön szekcióban látható.

ksz_start_vt_05 

 Tekintse meg videón!

 

Szállítólevél kezelése

Raktári mozgásaink precíz nyilvántartási lehetőségét szolgálja a leggyakrabban használt árukísérő okmány – a szállítólevél – elkészítésének és rendelési, számlázási folyamatba való beillesztésének lehetősége.

ksz_start_vt_06

A szállítólevelek kiállítására a Raktár menüpontban van lehetőség. A szállítólevél kiállításakor megtörténnek a szükséges készletmozgások. Tételfelvitel során – ennek megfelelően – elengedhetetlen, hogy megjelenjenek a kiválasztott termék aktuális raktárkészlet információi. 

ksz_start_vt_07

Szállítólevélből készített számla esetén a szállítólevél státusza Teljesített lesz, valamint a bizonylatkapcsolatok visszakövethetőek mind a lista alatt található betekintő szekcióban, mind kivetítéskor a Kapcsolódó bizonylatok fülön.

ksz_start_vt_08

Vevői árajánlat, vevői rendelés és proforma számla kezelése

Szállítólevélből készített számla esetén a szállítólevél státusza Teljesített lesz, valamint a bizonylatkapcsolatok visszakövethetőek mind a lista alatt található betekintő szekcióban, mind kivetítéskor a Kapcsolódó bizonylatok fülön.

ksz_start_vt_09

Vevői ajánlat: testre szabható, esztétikus – elengedhetetlen egy cég egységes arculatának és kommunikációjának kialakításában. A vevői ajánlat nem mozgat készletet és nincs készletfoglalási vonzata sem. A hozzá kapcsolódóan elkészíthető bizonylattípusok: rendelés, szállítólevél és számla.

Vevői rendelés: a készletfoglalással összekötött nyomtatvány nélkülözhetetlen a vevői elégedettség egyik alappillére a pontos készletkezelés szempontjából. A vevői rendelés készletfoglalást generál, melyek összesítve lekérdezhetőek a Rendelés összesítő menüpontban, valamint információul szolgálnak a készletmozgással és foglalással járó bizonylattételek felvitele során is. A foglalások kezelése a programban eltérő figyelmeztetési szintre állítható be.

ksz_start_vt_11

Proforma számla: Lehetőséget biztosít az olyan értékesítési folyamatok dokumentálására, ahol a pénzmozgás megelőzi a számlázását. A proforma számlákból előlegszámla, vagy számla készíthető. Természetesen a bizonylatok kapcsolata mind a proforma számlán, mind az elkészített számlán nyomon követhető lesz (kivetítéskor és a listák alján található betekintő ablakon egyaránt).

ksz_start_vt_12

Készlet és számla termékcsalád bizonylat készítési funkciók

ksz_start_vt_abra

 

Nyomtatás PDF fájlba

 A program bármely listája és bizonylata elmenthető PDF formátumban is, amely a nem szerkeszthető elektronikus formátum előnyeit kínálja és e-mailben továbbítható, vagy szükség esetén archiválható. A bizonylatok nyomtatási lehetőségénél a Nyomtató mező elemei közül választható ki a Pdf nyomtatás.

 ksz_start_vt_13

Importálás Excelből

Lehetővé teszi az Excel állományban rendelkezésre álló termék- és ügyféladatok könnyed átemelését a Készlet és Számla adatbázisába, ezzel is gyorsítva a program használatba vételét. A program által biztosított minta fájl segítségével elkészíthető az importálandó adatok Excel táblázata. A fájl betallózása után lehetőség van az adatok ellenőrzésére és amennyiben megfelelően kerültek megadásra, az importálás indítására. A tételek ellenőrzése során kijelzett hibákat a kiinduló Excel fájlban kell módosítani, majd újra beolvasni a javított táblázatot.

ksz_start_vt_14 

Tekintse meg videón!

 

Részleg és munkaszám kezelés

Még pontosabb kategorizálási lehetőséget biztosít bizonylataink rendszerezésében a tételszinten megadható részleg- és munkaszám kezelés.

A részleg- és munkaszám adatokat tétel szinten tartja nyilván a program. Így az egyes tételeknél lehetőség van a bizonylatszerkesztő ablakon kiválasztott részleg- és munkaszám értékek módosítására. Egy bizonylaton belül az egyes tételek tehát akár különböző részleg- és munkaszámokhoz is besorolhatóak. 

ksz_start_vt_16

A használni kívánt részleg- és munkaszám értékek karbantartására az Eszközök / Törzsadatok / Részlegszám és Eszközök / Törzsadatok / Munkaszám pontban van lehetőség.

ksz_start_vt_17

Tekintse meg videón!