PLUSZ programfunkció,Könyvelőcsomag LIGHT, Mini Integrált Rendszer
Küldje el ezt a cikket! Küldje el ezt a cikket!
Cikk nyomtatása Cikk nyomtatása

Automatikus adatmentés (új) – Minden Kulcs-Soft program


A Kulcs-Soft programokkal szállított Adatmentő szoftver egyszerűsíti az Ön munkáját, hasznos segítséget nyújt adatainak archiválása során. A szoftver automatikus adatmentésre is beállítható, ezzel megkönnyítve az archiválás műveletét.

A Kulcs-Soft programok állományának mentése kizárólag az adatbázis-motort tartalmazó (hálózatos használat esetén a szerver-) számítógépről indítható. Az adatmentési művelet akkor lesz sikeres, ha a mentés időtartama alatt egyetlen felhasználó sem csatlakozik az adatbázishoz (azaz ha minden munkaállomáson zárva van a mentésre kijelölt program).

» A beállításhoz elsőként a Start menü / Programok / Kulcs-Soft / Karbantartás / Adatmentő és visszatöltő varázslóval indítsa el a mentést arra a programra vonatkozóan, amelyre az automata mentést be szeretné állítani.
» Azt a mappát jelölje meg a mentés készítésénél, ahol a mentéseket tárolni szeretné.
» A következő képernyőn kattintson a Script és ütemezés gombra. A megjelenő panelen a  tallózó ikonra kattintva adja meg a scriptfájl helyét és nevét (lehetőség szerint kerülje az ékezetes karaktereket, valamint a szóközöket, példánkban a fokment.ini nevet használjuk). A könyvtár kiválasztása után nyomja meg a Script készítése gombot.
» Ezt követően paraméterezheti az Adatmentő varázslót, itt adhatja meg, hogy milyen gyakorisággal szeretne adatmentést készíteni. A módosító mezők – a képernyőn felülről lefelé haladva – csak előzetes beállítás után válnak aktívvá (pl. a heti beállítás után adhatja meg, hogy mely napokon szeretné futtatni a programot).
» Adja meg a futtatás kezdő dátumát és időpontját, adja meg a feladat nevét, az adatmentést készítő, rendszergazdai jogkörrel rendelkező Windows-Felhasználó nevét és jelszavát, majd nyomja meg az Ütemezés gombot.
» A feladat tesztelése gombbal tesztelheti a beállított feladatot. A tesztelés eredményét a 2. pontban megadott mappában ellenőrizheti.
A megjelenő panelen válassza az Adatmentés készítésének indítását
1. kép, összesen: 19.

A megjelenő panelen válassza az Adatmentés készítésének indítását
Figyelem! Az Adatmentő szoftver jelenlegi verziója a „nem látható” státuszú cégekről is elkészíti az adatmentéseket.

Az automatikus mentéshez elkészített scriptet új adatbázis-év és új cég felvitele után és az SQL szerver cseréje esetén frissíteni szükséges.

Információ

Ez a bejegyzés programunk LIGHT és PLUSZ verziójával rendelkező Ügyfeleink számára is tartalmaz hasznos információkat.


Hasznos volt az információ?
info

Miért nem volt hasznos az információ? Kérjük, írja le pár mondatban észrevételét!
Hasznos volt az információ?
info


Kapcsolódó bejegyzések